< Tilbake til oversikten

Lettbrus

Torleiv sa for siden:

Er det å drikke sukkerfri brus dumt? noen sier det er helt lov andre sier at vekta stopper opp? noen sier at søthungeren aldri forsvinner? har noen noen gode tips?:confused:

valleygirl sa for siden:

noen mener at kunstig søtstoff er noe man skal holde seg helt borte fra, andre mener at brusen det opprettholder søtsug, virker som partystopper osv osv. Jeg drikker nok noe mer pepsi max enn mange her, men jeg får definitvt ikke mer søtsug av det. Og ja, det er ike sikert at det er så sunt, men jeg vet at å gå ned i vekt uten å ty til det, nok ikke ville gått. Så jeg antar at helsegevinsten ved -20 kg må telle litt også. Men tror dette er veldig individuelt hvilken innvirkning det har på vekttap.

Skautrollet sa for siden:

Personlig har jeg nærmest vært avhengig av pepsi-max, hvilket ikke er lurt siden jeg får en veldig sult av å drikke det.
Etter to ukers avholdenhet gledet jeg meg til et digert glass p-max, men syntes det smakte bare kjemikalier og ekkelt. Tømte det ut jeg:p
Trigger søtbehovet hos mange vet jeg!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.