Kokkå sa for siden:
Kjenner jeg er litt lei av "fettete" middager nå, og måtte i dag bare lage grønnsakssuppe med massse gode grønnsaker og pølser i...:oHåper det ikke går for mye ut over ketosen....
Kokkå sa for siden:
Kjenner jeg er litt lei av "fettete" middager nå, og måtte i dag bare lage grønnsakssuppe med massse gode grønnsaker og pølser i...:oHåper det ikke går for mye ut over ketosen....
Carisma sa for siden:
Når jeg er lei av "fettete" middager og sånn, lager jeg wok, med masse krydder. Pøser på med olje under steiking :D Uansett føles wok "sunt" og lett
Gerd sa for siden:
Å spise grønnsaksuppe kaller ikke jeg det å skeie ut i vertfall....
For meg er å skeie ut: Gå banans i sukker og raske karber :cool: Og det er det sjelden for min del :D Gjør så himla vondt i magen etterpå... :o
Bee sa for siden:
Sjelden eller aldri. Med mindre vi skal snakke om mine utallelige lavkarbopauser. Som jeg forøvrig aldri mer skal tillate meg. :rolleyes:
Jabba sa for siden:
Jeg har hatt to utskeielser siden jeg begynte i begynnelsen i november....en i jula og en i februar.....
Jeg synes selv det er sjeldent og har stemt sådan....
Veggpryd sa for siden:
Ett sted mellom "en gang i måneden" og "sjelden eller aldri".
Det er aldri store utskeielser, og aldri mer enn én dag.
Everio sa for siden:
Nå har jeg bare gått på ketolys i 6 1/2 uke da, men har aldri gjort det til nå. For meg er utskjeing å spise mer enn anbefalt karber i løpet av en dag i forhold til kuren jeg er på.
Planen er å ha to "vanlige" spisedager i påsken og så forsette kuren til sommerferien, så jeg krysset av for skjeldent eller aldri.
Skautrollet sa for siden:
Jeg svarte en gang annenhver uke, men har ikke så dårlig samvittighet.
Mine utskeielser består i potet, banan, havregryn og yoghurt, men ikke alt samtidig da ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.