< Tilbake til oversikten

Hvor får man kjøpt Heistad sine varer?

trudern sa for siden:

Ser flere kaker her med Heistad gelé, men hvor har de denne? Jeg har funnet Confecta sin gelé med kun 8karber, men har ikke prøvd den. Den fant jeg med ananas, jordbær og lime smak. Noen som har forsøkt noen av disse? Tør ikke lage kake med dem før jeg har testet de ut.

Carisma sa for siden:

Meny, Ultra og andre større matvarebutikker har som oftest Heistad.

trudern sa for siden:

Ok, takk. Ultra har vi ikke her, men Meny kan jeg sjekke. Har sett i en del andre butikker, men har bare funnet syltetøyet. Jobbet selv i butikk for mange år siden, og da husker jeg vi hadde masse varer fra Heistad. Men nå hadde de bare syltetøy der også. Men de hadde sjokolade og godteri fra Cavalier og Sukkerfritt :-)) Hurra!!

Carisma sa for siden:

Kom på at Spar også har det, i følge min mor.

trudern sa for siden:

Hmm, ikke Spar her. Der har jeg sjekket. Skal en annen Spar butikk som er noe større.

trudern sa for siden:

Skal sjekke en annen Spar butikk.....

deniz sa for siden:

vet maxi, mega og obs også har det

Carisma sa for siden:

Du kan evt spørre din nærmeste spar/meny eller andre om å ta inn.

solanolsen sa for siden:

Jeg lager egen gele jeg,med funlight saft og gelantin.

susasa_s sa for siden:

Jeg har kjøpt flere ganger og får tak i det på OBS! og MAXI.. Men på sistnevnte letet jeg og letet jeg før jeg fann ut at geleen stod på samme plass som isen! Heistad syltetøy (noen av smakene, jordbær og bringebær) har jeg også funnet på Rema1000..

Kihald sa for siden:

Hei
Jeg bruker Confekta sin lett gele, men jeg mener den inneholder kun 0.05g karboer pr 100ml. Mulig jeg leser feil men jeg tror ikke det.

Kihald sa for siden:

:) Synes forresten confeta er bedre en heistad sin gele. Har brukt lime gelen i ostekake med halv mengde veske, 1 beger seter rømme, 1 pk kremfløte og tine sin ananas og mandarinost. (osten inneholder 6 karber pr 100 g, men det blir en fantastisk kake) Jeg har brukt gerd sin ostekakaoppskrift men bare byttet ut osten og geleen. :D :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.