scartz sa for siden:
Noen som har erfaring med å leve midt i mellom ketolyse og lindberg? :p
Noen ganger blir jeg så usikker, og føler jeg må velge, for det er jo mest effektivt.. Jeg vil spise rømme, smør og fløte med god samvittighet med ketolyse, samtidig vil jeg spise villris/pastarett en gang i blant (1-2 ganger i uka?) med god samvittighet med lindberg.. Jeg er redd er jeg for streng med ketolyse, så POFF sprekker jeg som pokker en dag..!
Spørsmålet er vel om jeg går like mye ned i vekt om jeg lever ketolyse stil hvor jeg ofrer ketosen en dag eller to i uka ved å spise en liten porsjon ris med middagen.. Men det hørres ikke så sunt ut, inn å ut av ketose. Kanskje målet burde være å spise lavkarbo uten å havne i ketose?
Men liker litt vite jeg er i ketose, for da vet jeg at jeg gjør der riktig..
Frister litt å ha faste regler om at ris/pommes/pasta f.eks bare kan nytes på lørdagen, som en liten porsjon tilbehør med middagen. Og på vanskelige dager spiser jeg av og til 2 rugsprø med masse pålegg. Har ikke testet ut enda om det gjør at jeg faller ut av ketose.. Prøver å holde meg litt unna stixsene, vil ikke bli for fanatisk :p
Jeje, vet ikke om dere ble særlig kloke på innlegget mitt her, men jeg prøvde ivertfall :D Alle tanker og tips tas hjertelig imot!!