Er det vanlig at man får litt sånn ekkel følelse, som om blodsukkeret faller litt i begynnelsen?
Er på første dagen i dag og nå etter middagen har jeg den følelsen av lavt blodsukker.
Jeg har småspist sukkerholdige ting hver dag så det er vel kanskje kroppen som har litt sjokk:o
Ja, det tar sikkert litt tid før blodsukkeret stabiliserer seg. Etterhvert vil du oppleve at du slipper denne følelsen. Jeg hadde ganske store svingninger før, etter jeg begynnte på lavkarbo har jeg knapt merket noe til denne følelsen.
Kroppen din trenger tid til å venne seg til det nye kostholdet.
Da jeg gikk i ketose første gangen kastet jeg opp, besvimte nesten flere ganger, ble veldig ustabil i formen. Etter legesjekk (påvist insulinresistens)forsøkte jeg på ny og gikk ut og inn av ketose flere ganger. Vektnedgangen stoppet opp, - begynte å gå opp igjen,- var nær ved å gi opp. Nå har jeg vært meget stabil i snart 2 uker. Har det kjempefint, fått en utrolig energi, kiloene raser overraskende fort av.
Ikke gi opp, lykke til:)
Godt å høre :) Jeg gir ikke opp, er skikkelig motivert denne gangen kjenner jeg :) Leser og leser på forumet her :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.