< Tilbake til oversikten

Vekta stoppet - tips?

Aphrodithe sa for siden:

For 2 uker siden stoppet vekta, og rører seg ikke, bortsett fra noen gram opp og ned hver dag. Men holder seg stabil.
Spiser som jeg har gjort disse ukene.

KAN det være fordi jeg for ca 2 uker siden skulle ha mensen, men den ikke kom? Går på p-piller og innimellom så kommer ikke mensen. Kan kroppen reagere slik at den tviholder på vekta, eller samler opp noe i kroppen (vann feks), som gjør at jeg ikke går ned?

Aphrodithe sa for siden:

Ingen som vet dette?

Aphrodithe sa for siden:

Hmmm.... Interesant lesing :) Kan nok være mye i det som skrives der ja.

Men personlig sliter jeg ikke med søvnen, legger meg ca 22.30 hver dag og står opp kl 05.50. I helgene legger jeg meg noe senere, og sover til ca 8-9.30 alt ettersom når minstesjefen våkner og krever frokost, hehe. Men er aldri trøtt eller sliten. Sover meeeeeget godt om nettene, og slokner etter 2 min.

Men kanksje jeg burde bevegd meg litt mer, prøver å få meg en tur hver dag, men ikke alltid jeg gidder. Om været er dårlig liksom :) Har ikke mulighet til å fly på studio nå for tiden iallefall.

Alkazelters sa for siden:

25 minutters rask gange før frokost kan gjøre underverker for forbreningen.

stibarst sa for siden:

kjedelig å stå opp 0445 for å gå tur :(

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.