< Tilbake til oversikten

Jeg er ny, og trenger tilbakemelding og litt hjelp

bite_me sa for siden:

hei:D er helt ny her og har noen spørsmål som jeg håper noen vil ta seg tid til å svare på ;D jeg har vært i ketose i nesten 2 uker og har gått ned 3 kg, er det lite? leser her at alt er veldig inviduelt, men jeg har har hatt neon sprekker i ny og ned ( spist ett kakestykke, en potet!)
men er i ketose hver kveld. ett par ganger har jeg lagd meg krem med splenda, er dette dumt? takknemlig for svar ;D

p.s hvordan lager man sånn som viser hvor mye man har gått ned å hvor mye man har igjen?

:o

Gracella sa for siden:

Hvis du går inn på informasjonsforumet og ser på "Test" så er det mange som har skrevet om hvordan du får til en ticker.

Vektnedgangen din er fin, som du selv sier: slikt er individuellt.
Det kan nok være at kakesprekken kan ha vært med på å bremse litt opp...

Ketolyse er ikke det samme som Grete Roede eller lignende dietter hvor du bare kan knipe inn litt på matinntaket hvis du skulle skeie ut en dag. Jeg vil foreslå at du leser i boken din en gang til slik at du forstår bedre hva du bør gjøre.
Ellers er forumet her fullt av gode råd og gode oppskrifter.
De første tre-seks ukene bør du egentlig følge boken ganske slavisk og veie all mat. Da er det størst sjanse for å oppleve best resultater.
Etterpå har du mer kunnskap om karbohydrater og mat og kan ta det mer på feelingen :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.