Jeg hørte også at de skulle ha fått pølser, så jeg sendte kjæresten dit etter jobb i går, han spurte de i ferskvaredisken + 2 andre ute i butikken og ingen hadde hørt at det fantes slike pølser engang. Det er for gæli at man må fortelle de at det finnes på bakrommet....
Hmm, må bortom City i dag etter treninga ser det ut til da :D
Eller kanskje jeg skal spørre på Kalbakken også, siden jeg skal trene der. Kan jo hende de har sendt flere plasser... :rolleyes:
Hvis de har oppdaterer jeg her i kveld :ja:
noen som vet hva de koster?
får håpe disse lompene til lavkarbopikene også kommer snart da =) noen som har hørt noe om de? jeg sendte dem mail for en god stund siden, og da sa de at de var på vei....?
Var innom der i dag, de hadde fått dem i går - men som tidligere skrevet har de ikke fått hylleplass ennå. Har prøvd kjøttpølsene i dag... yummiiii!!!!!
Både pakkene med 3 kjøttpølser og grillpølser (7 pr pk) ligger på rett under 40 kr, litt forskjell, men det er vel fordi det er kilopris.
Jepp, jeg kjøpte også i går. Kjøpte grill og wienerpølser.
De smakte kjempegodt, og er glad de har fått de inn. Jeg måtte spørre en mann der om han kunne hente pølsene på bakerifryselageret, og han skjønte ingenting..PØLSE på BAKERIfryselageret????
Hehe..jeg måtte jo forklare at det var sendt ut en mail ang disse pølsene og at vi hadde fått beskjed om at de lå der inne. Han ble jo helt superforvirra :D Men jeg fikk pølsene mine til slutt da ;)
Nå ligger pølsene ute i butikken. Så da er det ikke nødvendig å be om pølser fra bakerifrysern lenger. Ligger øverst i et fryseskap som står på enden av den innerste kjøttdisken. Sammen med glutenfrittbrød og soyapølser og sånt. Var å sikret meg et par pakker kjøttpølser i dag.
Kommer nok helt ann på hvor stort etter spørselen er. Skjønner jo at de vegret seg mot å ta det inn igjen når de måtte kaste masse første gangen de prøvde.
Da har jeg inntatt mitt livs første, og defintivit ikke siste, ketolysepølser :D Og ikke nok med det, parkerte bilen hjemme og gikk bort til city i finværet, så fikk trim på kjøpet :ja:
Det er by far de beste pølsene jeg har smakt! Spiste kjøttpølsene i dag, med restene av brokkolimos med parmesanost som jeg hadde i frysern, samt litt mykstekt løk. Så utrolig godt med de litt salte pølsene, og den søte brokkolimosen... Så jeg forspiste meg selvsagt på de, men det var verdt det :lol:
I dag var det nesten tomt når min mor var og kjøpte. Det var kun to pakker med wiener igjen, derfor ville jeg anbefalt dere og ringe om dere har lang vei, og har tent dere ned for å kjøpe.
De fortalte at de hadde kjøpt inn 60 pakker, og dette trodde de var altfor mye og at de aldri kom til å selge. Nå har de altså kjøpt inn nye 100 pakker med pølser, så da er de på plass i butikken igjen om ikke så alt for lenge:D
Tenkte å sende han en mail, så han oppdaterer oss når pølsene er på plass igjen, er så kjedelig med bomturer:mad:
Å flottings! :) Jeg kommer til å kjøpe inn mange pakker og ha i frysern neste runde, så kjekt å ha i bakhånd om man skal grille og sånn utover i påsken og våren.
Så flott! Takk for tiltaket :)
Ble kjøttpølse og knutekålmos på meg til lunsj i dag. Pølsa var god den! Og så enkelt da! Deilig med mat som krever minimalt med innsats av og til :ja:
Da har jeg skrevet mail til Meny OsloCity og fikk dette svaret:
Hei!
[color=#0000ff][/color]
Ja, vi er dessverre utsolgt. Vi tok inn pølsene for å sjekke om det var etterspørsel etter disse varene, og det kan vi trygt si at det har vært. Vi har opplevd en pågang vi ikke hadde kunnet forestille oss, og de pakkene vi hadde ble revet bort. Vi har nå firedoblet bestillingen, og håper å få disse på plass i nær fremtid. Dersom disse selger like bra, så får vi kanskje øke bestillingen ytterligere, og håpe at vår leverandør klarer å produsere nok.
[color=#0000ff][/color]
Jeg vet også at ytterligere en Meny-butikk i Oslo-området vurderer å ta inn pølsene, jeg kommer tilbake til hvilken butikk det gjelder når det er bekreftet at de har varene inne.
[color=#0000ff][/color]
Jeg kontakter deg når vi har fått pølsene på plass i butikken.
Egentlig veldig interessant i et markedsføringsperspektiv akkurat det her. Den nye formen for markedsføring.... :rolleyes: De solgte jo mange ganger så mye bare fordi noen la ut infoen på et nettforum :ja:
Er det mange som har hamstra inn, mon tro?
Hvis det er mange som har kjøpt inn stort, spørs det jo om det ville bli like stor etterspørsel når det kommer ny ladning.. og da tror butikken at vi ikke vil ha :(
Uansett, jeg skal få somla meg til å prøve de ut jeg også. jeg fikk ikke engang tenkt på å stoppe innom city før det var utsolgt!
Jeg tror de kommer til å selge enda fler neste gang. Sikker mange som leser her inne uten å kommentere, men som drar til oslo city når de ser her inne at det er pølser å få :)
Mange som går på ketolysekuren vet jo ikke engang at disse pølsene finnes. Jeg fikk ikke kjøpt i forrrige runde (fordi jeg ikke visste at man måtte informere de om at pakkene lå på bakrommet...:rolleyes:..så vi dro en bomtur). Jeg skal definitivt shoppe pølser når de kommer i butikken igjen!
Jobber i fengselet på Grønland, og går forbi Meny der nesten hver dag. Onsdag hang det stor plakat utenfor om at de har ketolyseprodukter. Ingen i butikken hadde anelse om hva jeg pratet om, og jeg forlot åstedet uten noe som helst. Mulig de mener vitaminene og bakegreiene, og ikke pølsene.
Noen som vet om de har det på Meny på colusseum? PÅ ketolyse.no står det at de skal ha produktene. Vet de har tabeletter og bakemix,men noen som vet om de har pølser der? Morro å grille pølser for oss også i sommer! :D
Har de pølsene inne på City nå, da? Kanskje jeg må sende mannen innom der i morgen, så han kan kjøpe med seg hjem litt. For pølser er godt :sikle:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.