< Tilbake til oversikten

Atkinsbar fra USA?

Telefon sa for siden:

Har noen av dere bestilt Atkinsbarer fra USA? Kan dere anbefale noen spesielle? Jeg liker veldig godt sjokoladebaren fra Atkins og Karamellbaren til Fedon som selges her i Norge.

supha sa for siden:

Jeg pleier å bestille fra ebay. Har en selger der som selger masse atkinssjokolade. Billigere i frakt og stykkpris. Tror jeg betalte ca 200 kr for 15 stk + frakt. Jeg elsker coconut covered bar. Smaker som Bounty

safran sa for siden:

Jeg er veldig glad i morning shine bar, den er crispy og god.

benam sa for siden:

Er det helt greit å bestille fra eBay? Er det noe toll med i bildet?

supha sa for siden:

Jeg har aldri fått toll. Det er jo under 200 kr. Jeg har bestilt masse fra ebay, aldri vært noe tull, så lenge du holder deg til Powersellere så går det nok bra.

benam sa for siden:

Skal sette meg litt inn i det, så spennende ut:D! Hva er Powersellere?

supha sa for siden:

Det er selgere som har solgt mye og har vært der en stund. Du bør også se på tilbakemeldinger på selgeren. Har funnet ut at så lenge jeg holder meg til de og de har gode tilbakemeldinger så pleier det å gå bra. De fleste powersellere har 99% positive tilbakemeldinger.

benam sa for siden:

Takk skal du ha!:)

supha sa for siden:

Ps- Søk på denne selgeren på ebay - ho bruker jeg. Kjempekjapp og ikke npe tull. Husk å ikke handle for mer enn ca 27 dollar + frakt da.

mrs_h2os

Telefon sa for siden:

Tusen takk for svar! Den med kokos hørtes god ut.

benam sa for siden:

Hei! Nå ble jeg litt i tvil supha. Skulle til å bestille noe etter at jeg hadde registrert meg, så kom prisene opp i britiske pund. Er det slik når du bestiller også? :D

supha sa for siden:

Hvis selgeren er britisk kanskje? Du får opp ca dollar ved siden av. Hvis du bestiller av samme selgeren som jeg bruker, stemmer det at det går i pund.:D

benam sa for siden:

Ja da skjønner jeg, bestiller fra samme som deg tenker jeg!!:D

supha sa for siden:

jeg er iallefall superfornøyd. Så lenge du kjøper under 200 kr så slipper du toll og. Veldig mange selgere skriver også lavere beløp på pakka, slik at man slipper toll. Men det må du spørre om FØR du kjøper.

Si ifra hvordan det går da. Spent:p

Sirius sa for siden:

du trenger som nevnt ikke medregne frakten i 200 NOK-grensen :)

Cornelia sa for siden:

Ville bare legge til at de nå selger Atkins produkter på iherb også.
Jeg handler masse der ,som jeg også har nevnt i andre tråder, alt fra vanilje ekstrakt, stevia, nøtter, mandelmel til kosttilskudd, bodylotions etc.

Er veldig fornøyd. Pleier å velge levering med DHL og da går det fort. www.iherb.com/Search?kw=atkins

nellie sa for siden:

jeg kjøper alltid mine på netrition.com

Cornelia sa for siden:

Men har ikke de helt sinnsykt høye fraktkostnader??
På iherb kommer det på mellom 10 og 20 dollar (avhengig av vekt) dva. mellom 57 og 115 NOK. - og da får jeg det levert hjem på døren - som regel innen 1 uke, det raskeste ar vært 3 dager!

Har nemlig sett at de har masse spennende lavkarbovarer på netrition men mener jeg sjekket engang at frakten var skyhøy. Og når man bare kan handle for 200kr pga. tollen så er det jo ikke gøy å få så veldig mye i frakt kostnader.
Hva pleier frakten der å ligge på?

qazzque sa for siden:

Hei. Jeg bestillte to esker med frokostbarer. En med sjok. og en med sjoko/nøtt. Billig. Og relativt rask levert.

Funker som frokost for meg. Er helt usaklig trøtt om morgenen og har i tillegg dårlig tid, så da passer dette perfekt.

Skal finne ut hvor jeg bestilte...

arnakristin sa for siden:

Hei,
I og med at det ser ut til å være en del ferske på lavkarbo her så vil jeg bare minne på at disse barene ikke er ment som måltidserstatninger – dette er rein nød proviant eller en sjelden snack.
I tillegg så kan disse barene være med på å trigge søthungeren og enkelte vil kunne oppleve at søtningsmidler bremser vektnedgangen.

qazzque sa for siden:

Jasså!
Det visste jeg faktisk ikke. :confused:

Nå skal det sies at jeg ikke er spesiellt glad i sukker og har sjelden søthunger. Men sliter litt med å finne en egnet frokost. Jeg er nemlig ALTFOR slapp om morgenen til å lage noe, og kjenner jeg meg selv godt, så kommer jeg ikke til å lage noe dagen i forveien heller. Så det jeg ser etter er en frokost man kan evt. kjøpe ferdiglaget.
Noen forslag?

Carisma sa for siden:

I såfall er definitivt ikke atkinsbarene særlig egnet. De er alt for søte, og metter ikke så lenge som normal mat :nei:
Hvis du koker egg kvelden før er det lett å spise på morgenen med f.eks majones. Eller så kan du rulle sammen ost og skinke og spise. Selv spiser jeg som regel cottage cheese med bringebær, eller i verste fall sukkerfritt syltetøy og litt nøtter.

qazzque sa for siden:

Takk for det.
:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.