< Tilbake til oversikten

Vondt i hodet

Nanett sa for siden:

Jeg beg med lav karbo diett på mandag. I dag har jeg fått veldig vondt i hodet:eek: , kan det være en sammenheng? Har også sluttet med pepsi max som jeg drakk 0,5 l hver dag + gått over til koffeinfri te.

Summer sa for siden:

Det kan være abstinenser etter både karber og koffein :)
Viktig at du drikker masse vann om du klarer det. :)

Nanett sa for siden:

Takk for raskt svar :) Jeg drikker ca 3 liter vann om dagen og gjerne en halvliter farris. Jeg trener ca 1 time hver dag pga problemer med ryggen, og da går det med en liter vann under trening. Jeg tror kanskje jeg spiser litt lite, men synes det er litt vanskelig nå i starten og vite hva og hvor mye jeg skal spise. Kommer vel inn i det etterhvert!:)

Anne sa for siden:

Ja det er nok som Lise sier; Abstinenser.

I tillegg så kandet være at du ikke spiser nok. Veldig vanlig å spise litt for lite de første dagene pga usikkerhet mhht til hva du kan spise. Hvis du legger inn i en journal hva du spiser så kan vi tipse deg. Det er veldig viktig at diu hverken spiser mer eller mindre enn 20 karber de første 2 ukene. kan hende du spiser litt lite karber skjønner du.
Hold ut det går over, men drikk masse vann.
Lykke til....:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.