Hei!
Jeg er relativt ny her. Har allerede snappet opp et super-tips mot søthunger: Spis fett! Jeg tar rett og slett 1 liten teskje smør på en liten skål og dypper valnøtter i det. Har faktisk ikke hatt søtsug på en stund, prøver å ta en ketogen periode. (Man kan sikkert smelte smør og gjøre det mer delikat, men jeg...ha'kke tid!)
Nok om det. Jeg har tre spørsmål til dere der ute:
Hvor kjøper man det rimeligste proteinpulver i Norge, helst et med 80-90% protein??
Når vi er i ketose, hva tar vi med på besøk når andre skal ha "kaffe og kaker"? Er det noe vi kan spise som kan minne om "noe godt"???? Eller er det bare bær vi kan spise da?
Jeg ser iblant "Ketolyseboka" bli nevnt. Hvilken bok er det? Tittel, takk, og hvor man får kjøpt den? Hilsen Idun
1: Vet ikke, dessverre
2: Lag Myas cookies eller Fedons franske kjeks (med kunstig søting i stedet for fruktose). Kjempegodt å ha i fryseren og lett å ta med seg.
3: Slank med ketolysekuren av Torkil P. Andersen. De har den på biblioteket, Menybutikker, Lifebutikker og Ketolyse.no. Den finnes sikkert på andre plasser også, men disse er de jeg vet om :)
Hei. Jeg har undersøkt litt og lest litt her inne anngående proteinpulver. Da fant jeg ut at det ble billigst å kjøpe på en side som heter Norkost. Der er det flere forskjellige med smaker også. Jeg ringte vedkommende også for å sikre meg at jeg kunne bruke det pulveret, så jeg har bestilt meg en bøtte på 3 kg til 379,- tror jeg det var. Så det ble i underkant av 500,- for spannet med frakt. Du må kanskje lete litt for å finne akkurat den, for den var ikke på samme side som de andre spannene med smak. Dette pulveret var vist av erter tror jeg, men det var det samme i det som den Power shaken(750 g til 339,-) som jeg hadde først. Venter spendt på dette spannet:)
Håper du forsto noe av dette:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.