< Tilbake til oversikten

Hvis kvinner fikk bestemme....

Fedonisten sa for siden:

Holmgnag-Fedonisten er i farta......:p

Mange hevder at hvis kvinner fikk bestemme - og hadde mer makt i verden ville verden vært et bedre sted å leve.

Hvordan tror DU ting ville sett ut?
Hvilke forskjeller tror du at du ville merket i DIN hverdag?

[color=#000080][/color]
[color=#000080][/color]
Noe sånt som dette?

Fedonisten sa for siden:

Eller mer i denne retningen?
[color=#9acd32][/color]
[color=#9acd32][/color]
[color=#9acd32][/color]
[color=#9acd32][/color]
[color=#9acd32][/color]
[color=#9acd32][/color]

Fedonisten sa for siden:

Eller hva med.......

[color=red][/color]

Fedonisten sa for siden:

NOEN hevder at det til og med ville gått så langt som.....

Begod sa for siden:

Hva mener du med hvis? ( vi lever alle under pisken) :)

Anne sa for siden:

Det skulle vært en klekkelig bot for de som glemmer "merkedager". Og da mener jeg klekkelig......på str. med en skikkelig fartsbot,som av de største du får før "Pallesnekring" er neste trinn :D

Fedonisten sa for siden:

oioioi jeg skjønte visst ikke denne jeg.... :rodme: Hm........ Men jeg ler litt høyt og skingrende likevel - for det er sikkert morsomt..... :D

Anne sa for siden:

Får skrive med litt mindre bokstaver da; Du skjønner det, Fedonisten at det er som regel menn som glemmer bursdager, bryllupsdager, dåpsdager,konfirmasjoner, julaften....osv...De må på en måte få en påminnelse om at de må yte noe.....skjønner? Og fikk de en skikkelig bot så kanskje de ville huske det en annen gang, at det var noe de skulle huske, og hvis de ikke husker det, så gjør det igrunnen ikke noe. For da må de bare betale bot til den de har glemt...... Sant?. Så tenkte jeg at for å nevne str og sammenligning forøvrig, at å snakke om fartsbøter er noe mange skjønner....eller:eek:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.