limala sa for siden:
noen som har ett bra alternativ til hvitløks bagetter?
limala sa for siden:
noen som har ett bra alternativ til hvitløks bagetter?
isabella sa for siden:
Tja - det er jo en oppskrift på rundstykker her inne, muligens du kan tilsette hvitløkspulver i dem? Tror det er oppskrift på et eller annet "lyst" brød her inne, burde være mulig å enten bake den med hvitløkpulver i, eller ta en skive og legge på hvitløkssmør og varme litt i øvnen?
Eller hvitløk oopsier?
Maimor sa for siden:
Jeg lagde ostechips med hvitløkspulver på i går. Bare delte ferdig skivet ost i 4, strødde på hvitløk og stekte på bakepapirkledd plate i ca 5 min til det boblet godt inni der. Treåringen elsket det også.
luringen sa for siden:
proteinbrødet til benedicte kanskje ? med hvitløk i?
Adriane sa for siden:
Ingis bollerundstykker.lettere modifisert! De bruker jeg til reker. Lager i brødform. Brødet blir helt lyst - som loff.
INGIS` SUPERDUPERGODE BOLLERUNDSTYKKER:
5 ss soyaprotein
3 ss kruskakli
5 ss Creme Fraiche
4 egg
100 gr smøreost
4 ss bakemix
2 ts bakepulver
50 g smeltet smør
4 ts Johannesbrødkjernemel
Kjør alt sammen i food prosessoren til det blir en klissete men litt fast røre :p (tannpasta???)
Deretter formet jeg boller med to spiseskjeer, og satte dem på bakepapir. Muffinsformer kan sikkert brukes, men jeg hadde ikke...
Jeg fikk 14 bollerundstykker :D
Stekes på ca 175 grader midt i ovnen i ca 20 min.
xeena82 sa for siden:
Jeg bruker å skjære vanlige brødskiver av lavkarbo brød, og smøre på vanlig smør og drysse på hvitløkspulver (kan også bruke hvitløkssmør man får kjøpt på butikken) å det blir KJEMPEGODT!!! :D
lagde tapas og gjorde det :
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.