Jeg lurer på hva jeg gjør for noe galt. Prøver å holde meg til ca 50-100 karbohydrater hver dag, trener 3 ganger i uka + gåing frem og tilbake på jobben ( ca 50 min hver dag). Eneste jeg ser er at jeg har spist ille lite kalorier. Har ligget på ca 1200-1300 kcal. Kan det være at kroppen tviholder seg til næringa???
Dette er hva jeg spiser til vanlig:
Frokost: 2 fiber plus med gulost m/ agurk
Lunsj: Salat med feks fetaost, olivenolje og egg.
Middag: Kjøtt/fisk med grønnsaker evt litt bønner.
Jeg har ikke lagt merke til at jeg har spist så lite kcal da jeg har vært mest opptatt av karbs:p Jeg har bare spist meg mett til hver måltid. Glemte å si at jeg spise også litt nøtter som mellommåltid. Har kuttet de ut en stund for å se om det var det som gjorde at vekten stoppet.
Er du forøvrig sikker på dette med karbsene da? Det er ikke mye karbser i menyen over. Og husk at det er best å legge dem inn tidlig på dag heller enn sent, om alt er i smoothien din!
Det er en del karbs i bønnene da. Og i fiberplus er det ca 10 karbs. Jeg ligger nok rundt 40-50 tror jeg. Smoothien er ikke så mye da. Kun bringebær, vann og nøtter. Kanskje jeg har regnet feil`?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.