< Tilbake til oversikten

Stopp i vektnedgang

eneri evot sa for siden:

Hei. helt stopp i vektnedgangen. Lurer på om proteinbrød,bacongull og cola zero er det som ødelegger. Ketolysesticen skal den gi utslag om morgenen også?:confused::confused:

Camz sa for siden:

Hei.
Har ikke gått på ketolyse mer enn en måned jeg da, men har erfart at om jeg drikker pepsi max og spiser bacongull så går jeg ikke ned. Ihvertfall har det hjulpet for meg å kutte brusen :D Det skal altså nevnes at jeg drakk ganske mye brus :rolleyes: Drikk mest mulig bare vann er mitt tips :p

Impulsiw sa for siden:

Det blir fort for mye energi når man spiser nøtter og baconcrisp :ja:

En periode måtte jeg skrive ned det jeg spiste for å se hvor jeg "syndet". Fikk rett og slett i meg for mye mat...

La inn maten på [url]www.diett.no[/url] ... veldig nyttig. Da får du oversikt over ALT du får i deg.. inkl karber, kalorier, fett og proteiner...OG næring... :ja:

luringen sa for siden:

dette er kjente kilder til frustrasjon ja. Kjør et regime med ren mat i en uke eller tre så ser du jo det om du tåler eller ikke. Samme kan være emd melkeprod.

Addict sa for siden:

det er jo mye salt i bacongull og salt binder vann!

Bee sa for siden:

Og spis nok fett, ikke minst.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.