< Tilbake til oversikten

Savner ketose!

Pocahontas sa for siden:

Sukk.....:rolleyes:
Har gjort små, fånyttige forsøk på ketose etter nyttår, og hele tida bommet.
Motivasjonen har rett og slett ikke vært der. Fokuset borte og energien laber, fordi energien har måttet gå andre steder.

Nå..plutselig...derimot, kjenner jeg et savn etter å være i ketose. Det tenker jeg at jeg skal gjøre noe med! :D Vil jo ned 5,6,7,8 kilo til sommeren. Kanskje mest aktuelt med 5, men flere hadde jo vært et pluss. Lengter etter den "frie sommeren" hvor jeg kan fritt ferdes uten å hindre meg selv grunnet ekstra kilo. sukk

Dette velger jeg jo selv!
puuh
Jeg spiller meg selv puss.
Noen som kjenner seg igjen, eller?

Klem, Pocahontas

Mjauritz sa for siden:

Kjenner meg godt igjen:o Har hatt perioder hvor det har vært kjempevanskelig å ta seg sammen. Men nå er jeg i rute igjen:D Hva har jeg gjort - tenkte godt igjennom hva som skulle til for at jeg skulle lykkes denne gangen, jeg skrev en ukeplan med menyer slik at det ikke var så lett å falle for fristelsen.. jeg tok bilder av meg selv, langsiktig mål og realistisk vektnedgang. Skrev også ned hva jeg spiste slik at jeg kunne finne en årsak til vektstopp eller vektnedgang:rolleyes: Kort fortalt

1. Planlegging
  2. Oversikt over hva jeg skal spise, noterer ned hva som blir spist.
  3. Riktig mat i huset
  4. Fokusere på målet og det er bare jeg som kan nå det målet
  5. TTT, ting tar tid. De ekstra kiloene kom ikke over natta, derfor forsvinner de ikke over natta heller;)

Bruk dagen i morgen til å skrive handleliste, menyliste... mandag er en fin dag å begynne på!! Lykke til du kan klare det!!

Pocahontas sa for siden:

Hjertelig Mjauritz! :D

Tusen takk for støttende råd og tips!
Jeg skal ta de til meg og starte å følge opp med planlegging og listeskriving.
Nå skal det gå! Jeg vet jo hvor bra dette er!!
Ble inspirert av mamma i går. Hun har gått på kuren ett par måneder (fikk av meg i bursdagsgave..hun ønsket seg det etter at hun så hva som skjedde med meg i fjor), og nå syns det så tydelig. ;)

Lykke til du også!
Takk, takk!
Pocahontas

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.