< Tilbake til oversikten

Hjemmetreningstips?

limala sa for siden:

Noen som har noe tips til lur trening jeg kan utføre hjemme?
er fattig student, så har ikke råd til å melde meg opp hos 3t eller andre trenings studioer her. har vurdert å begynne med pilates.
noen som har noe erfaring med det?

valleygirl sa for siden:

Pilates er kjempebra, har en DVD som funker godt til hjemmeøvelser. Det tar liten plass å gjøre øvelsene og de strammer godt opp, ja!

Madamim sa for siden:

Hva med knebøy, utfall, armhevinger, planken og situps?

limala sa for siden:

kjempe flott:)
tusen takk:)

screwball sa for siden:

Beina på en stol og armene på bordkanten, heve og senke kroppen = dips. Kanon for triceps.

Areola sa for siden:

Jeg tror det er mye fine treningsvideoer på youtube.
Men om du er student, får du ikke studentrabatt på enkelte studioer?

limala sa for siden:

får vel student rabatt ja. men må fremdeles binde meg for mange måneder, og det har jeg ikke råa till. så da blir det egentrening hjemme:)

Vekt 76 sa for siden:

Du kan kjøpe strikker på sporten. De koster ikke mye. Med de kan du trene biceps, triceps, ryggen, skuldre, mage etc. På play.com får du også kjøpt rimelige treningsdvd'er. Eller danse dvd'er om du liker å danse :-)

beths sa for siden:

Kari Jaquesson har en veldig bra dvd med både øvelser med vekter og mer aerobicøvelser der du kan velge selv hva du vil bruke og variere litt. Fatburner tror jeg den heter. Trenger bare håndvekter til styrkeøvelsene

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.