< Tilbake til oversikten

Finnes ketolysepølser i Stavanger?

hege66 sa for siden:

F. eks på Meny Hillevåg? Fikk tak i det andre der, men hadde ikke lest om pølsene enda da jeg var der.

Carisma sa for siden:

Vet at Idsøe pølser skal finnes i stavanger. På det store matsenteret litt sør for byen hvertfall... Husker ikke hva det heter, men det ligger lang hovedveien sørover... :rodme:

totteline sa for siden:

Jeg var på Idsø i går og kjøpte. de hadde masse forskjellig der, med unntak av Wiener og grillpølser.
kjøpte selv lammpølser og en annentype som jeg ikke husker navnet på, men de va kjempe gode begge to:D

Iset sa for siden:

Hva ligger de på i pris? Haaland Kjøtt her i Sandnes har nok også slike pølser.

scartz sa for siden:

idsøe pølsene er kjempegode! Har aldri funnet ketolysepølser her i området.. Mener at du får to pølser i størrelse av kjøttpølser til ca 30 kr.. litt dyrt :S Men gode! Bedre enn vanlige pølser spør du meg.. De finner jeg på idsøe, helgø og meny!

Iset sa for siden:

Jeg orker jo såvidt én pølse alene, så da blir det ikke så dyrt for meg. :D Men jeg må jo kjøpe til de andre tre også, og mannen spiser jo to alene. Usj.

hege66 sa for siden:

Tusen takk, alle.
Fant noen Idsøe pølser på meny idag. Jeg hadde tenkt å bruke dem bare til meg, så kan resten av familien få vanlige pølser. Iallefall ungene, sløser ikke bort penger på noe de likevel garantert ikke vil like. Evt kan jeg og mannen min få en hver av de "fine".
Jeg hadde ellers sett for meg at kostholdet ble billigere uten alt sukkeret og snopet, men ser at proteiner og fett koster en del det også !

Iset sa for siden:

Mannen min går på lavkarbo og skal ned i vekt, så det er i grunnen nesten enda viktigere at HAN får slike pølser, og jeg vil at ungene skal spise bra så da blir det slike på dem også, men ja - billig er det ikke. Men så sparer vi litt penger på snop og sånt da. :D

Everio sa for siden:

Jeg har funnet Idsøe pølsene flere plasse. Blandt annet på Madla Handelslag, Helgø og Meny. Den butikken som har hatt mest har til å vært Helgø på Sandved. De hadde 8 forskjellige Idsøe produkter (samt både anton berg sjokoladen og den beste til Atkins)

Iset sa for siden:

Årh, vi handlet jo der i går. Skulle sett etter det, men kom ikke på at de hadde. Men jeg har sett Idsø-pølser på Rema også.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.