< Tilbake til oversikten

Tanita spørsmål

friflex sa for siden:

Har dere en god link til en side man kan lese mer om denne Tanita-vekten og hva den koster osv? :confused:

Ellers høres det ut som om du har gode langsiktige mål Mofe! Viktig og ikke stresse og gjøre alle forandringer på dagen men porsjonere du utover våren, det støtter jeg deg på. Vi har da tross alt nok av tid og gjøre det på:snill:

Hvordan vil du trene da? Er det noen spesielle aktiviteter du liker godt?

Nille sa for siden:

Det nærmeste jeg finner den vekta vi fikk veie oss på er denne:

www.tanita.co.uk/professional_index.cfm?page=professional_products&categoryID=1

men en transportabel type uten stativet. Vektplata og "tastaturet" ser helt likt ut. Det er Tanita UK som er forhandler i Europa, men hvor de får kjøpt dem her i landet aner jeg ikke. DET vet sikkert MHM, Fedonisten eller HP......

Det finnes jo mindre versjoner (av mer badevekt typen) - dem finner du også på samme sida !

mofe sa for siden:

Mamma og pappa har en sånn vekt hvor man må stå barføtt på - den viser fettprosent. Man må oppgi høyde, kjønn og alder. Skal veie meg på den neste gang jeg er der, og se om det stemmer med tanita-tallene :)

Nille sa for siden:

.....en sånn en ??? vet det ikke er vekt altså, men jeg syns den var så kul, - åsså måtte jeg bare poste den et sted !! fniiis

friflex sa for siden:

Såg veldig interessante ut disse Tanita-vektene, men ser ut til og være dyrt utstyr! Om ikke det går an og bestille den gjennom sportbutikken så jeg får den til innkjøpspris:p

Takk for link Nille! Får håpe Lise,HP, MHM eller Fedonisten vet mer om hvem som er forhandler i Norge, hva de koster osv:)

friflex sa for siden:

...og før vi nå kupper journalen til Mofe med Tanitavekt spørsmål så kan kanskje en moderator evt skille dette ut som en egen tråd?:snill:

Uansett, var ikke meningen og avspore såååå langt i journalen din Mofe:o

Marianne sa for siden:

Min fastlege har Tanita-vekt. Kanskje sjekke legen før en evt. kjøper en selv... :snill:

Huldr sa for siden:

Åh, det skal jeg sjekke! Bra tips! :)

Marianne sa for siden:

Eller kanskje en av legene på legesenteret, slik at den står i et annet rom...?

mofe sa for siden:

Lurt! Skal jammen høre med legen min neste gang jeg er der :)

friflex sa for siden:

10000kr ja, er såpass altså :)

Skal til legen likevel denne uken for ny sykmelding, og kan alltids spør om de har en Tanita-vekt på legekontoret et sted. Men har inntrykk av at det går på sparebluss på det meste her i kommunen, og legene her er stort sett av gamlesorten hele gjengen så blir en positiv overraskelse såfall;)

Takk for linken uansett Fedonisten:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.