Nitja sa for siden:
www.wubbelybubbely.blogspot.com/
Har enda noen kg igjen men synes jeg kan se forskjell frem til nå..
Nitja sa for siden:
www.wubbelybubbely.blogspot.com/
Har enda noen kg igjen men synes jeg kan se forskjell frem til nå..
smil! sa for siden:
:heia:
Everio sa for siden:
Å ja, kan helt klart se forskjellen :ja: Så flink du er :klem:
Mjauritz sa for siden:
JA det var lett å se forskjell:D Gratulerer med flott vektnedgang!!
Nitja sa for siden:
Tusen takk :-D
Merker det går litt tregt nå men hadde håpa og se 6 tallet på vekta snart :-)
Lava sa for siden:
Fine bilder, helt klart forskjell! :heia:
Vimpane sa for siden:
signerer:D
S@nne sa for siden:
Så flink du har vært, det vises godt at du har blitt mindre!! :D
Gratulere!
turbokano sa for siden:
så flink du har vært:) kjempebra! stå på:)
Fishi2009 sa for siden:
:_ohmy: Wow- ja der var det forskjell ja! Det er jo helt fantastisk!
Gratulerer så masse. Jeg angrer veldig på at jeg ikke tok bilder av meg selv før jeg begynte på kuren... Bilder lyver ikke! :D
:heia:Yo go girl!
Siss1 sa for siden:
Så flott! Så utrolig flink du har vært! Du er jo ikke overvektig i det hele tatt da....hvor høy er du forresten? Jeg er 178 høy og veier nå 71, og jeg syns jeg ser myyye fyldigere ut enn deg! Jeg trener mye, så det er godt med muskler på kroppen min også altså...jeg vil gjerne ned til 67, men de 4 kiloene sitter som hakka møkk!!!! Men jeg vil klare det til midten av mai (skal på tur og vil føle meg fin!).
Og med dine bilder så blir man jo veldig inspirert da! Tusen takk!
Nitja sa for siden:
Jeg er ikke overvektig nei :-)
Men sliter sånn med og gå ned de kg jeg la på meg i svangerskapene (første 33 kg og andre 23 kg og 10 kg av dem villa ikke bort uansett hva jeg prøvde til jeg fant ut om ketolyse da :-)
jeg er 170 høy så jeg er ikke så kjempe høy :-)
Jeg er desverre ikke flink til og trene, tenker hver dag at i dag skal jeg men så skjer det så mye annet og når kvelden kommer så tenker jeg nei nå er det for seint :P så er litt for mangen unnskyldninger :-P
Jeg har som mål og veie 68 kg innen siste helga i mars da skal jeg på 5-års treff på folkehøyskolen jeg gikk på og da skal jeg ha meg en planlagt sprekk :-)
De siste kg sitter som støpt her også, har vært rundt 71 kg leeeeeeeeeeeenge nå uten at vekta har gått noe særlig ned så jeg får vell bli flinkere til og trene litt for er ikke bare kg og cm som må bort her, en seriøs oppstramming av magen trengs også etter to tette svangerskap :-)
Bee sa for siden:
Wow, det var stor forskjell ja. Grattis! :D
meg79 sa for siden:
Du ser veldig bra ut!:ja:
Gleder meg til jeg kommer bedre igang.... Begynt i uke 3, men venter på det store vekttapet.. Ja, ja, kroppn må vel innstille seg på alt det nye som skjer!;)
Nitja sa for siden:
Så bra at dere klarer se forskjell, jeg må innrømme at jeg faktisk sliter litt med og se forskjell selv..
Men har vell noe med øya som ser og gjøre :-P
Majja sa for siden:
Wow, jeg ser kjempeforskjell!!!!:D
Gratulerer så mye, du har vært knallflink! Selv om jeg syns du så flott ut før også:)
Vær stolt av deg selv, det har du fortjent:)
Nitja sa for siden:
Så koslig sagt :-D
Jeg er bare så glad ejg endelig har funnet noe som funker og som får bort de kg jeg ikke fikk bort uansett hvor mye jeg trente, og la om kostholdet.
Jeg er desverre ikke en av de der svangerskapskg bare renner bort på..
balloon sa for siden:
wow, her ser man stor forskjell, ja!! :D
Jeg er også 170 høy og skal fra 80 - 67 kg. Det har ikke begynt å syns så godt på meg enda, men buksene er blitt litt "større" :p
Trampe70 sa for siden:
Wow! Det er kjempeforskjell! :D
[color=dimgray][/color]
:heia:
Nitja sa for siden:
Tusen takk :-D
solsikke sa for siden:
Grattis, du har vert kjempeflink:)
Stå på, dette klarer du vettu;)
Stoor motivasjonsklem!!
Whitewhale sa for siden:
Så flink du er! Var og så på bildene dine. Jeg blir kjempeinspirert. Du ser flott ut.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.