Nero sa
for 13år siden:
Før jul kjøpte jeg en pose med Sojaflocken fra helsekost. Skulle bruke den i en oppskrift jeg hadde da.
Nå lurer jeg på hva annet jeg skal bruke det til?
Har nesten en hel pose på 500 gram igjen. Den var dyr - så den bør jo brukes til et eller annet :o
Tips og oppskrifter mottas med et smil :)
Gerd sa
for 13år siden:
Jeg har brukt de til å lage "brødmix" til lavkarboutgave av "Tilslørte bondepiker" [img] http://forum.lavkarbo.no/picture.php?pictureid=2770&albumid=327&dl=1298821903&thumb=1[/img] trykk på bildet og oppskrifta kommer frem.
Ellers så tror jeg det kan være fin å bruke den brødmixen, med mer smør i som "kjeksbunn" til ostekake ( har ikke prøvd ennå)
:)
Charlott sa
for 13år siden:
Ville ikke forundre meg om de var kurante til panering etter en tur i blenderen?
lillemeg88 sa
for 13år siden:
Charlott sa:
Ville ikke forundre meg om de var kurante til panering etter en tur i blenderen?
DET var en god ide :) skriver opp på handle-listen
Kitsu sa
for 13år siden:
Jeg spiser dem til frokost jeg. XD
lillemeg88 sa
for 13år siden:
Kitsu sa:
Jeg spiser dem til frokost jeg. XD
hva har du til de?
Kitsu sa
for 13år siden:
Bruker de som frokostblanding. Med kokosmelk eller fløte blandet med vann. Blander ofte i div. frø eller kokosmasse og.
lillemeg88 sa
for 13år siden:
Kitsu sa:
Bruker de som frokostblanding. Med kokosmelk eller fløte blandet med vann. Blander ofte i div. frø eller kokosmasse og.
takk for tips, det skal prøves :D
Nero sa
for 13år siden:
Takk for tipsene!
Skal prøve det i bunnen på en ostekake, blir sikkert godt.
Kanskje jeg blander litt i CF i morgen til frokost, kan jo være at det også blir godt.
Hvis noen har en bake-oppskrift med sojaflocker, legg den gjerne igjen her :)
lillemeg88 sa
for 13år siden:
Nero sa:
Takk for tipsene!
Skal prøve det i bunnen på en ostekake, blir sikkert godt.
Kanskje jeg blander litt i CF i morgen til frokost, kan jo være at det også blir godt.
Hvis noen har en bake-oppskrift med sojaflocker, legg den gjerne igjen her :)
ja, er sikkert godt i CF! kan tenke meg det kan være godt i cottage cheese også, og i pisket krem kanskje? ååå, kjenner jeg gleder meg til å få kjøpt det nå!!