< Tilbake til oversikten

Johannesbrødkjernemel

Vekt 76 sa for siden:

Hvor får man kjøpt det? Har lett i så mange butikker, og helsekoster, uten å finne det :(

benam sa for siden:

jeg kjøpte det i en Life-butikk i Oslo:)

achillea sa for siden:

Jeg har også vært på leting etter JBKM nå i flere måneder. For meg virker det som de er utsolgt over alt og at det tar lang tid å få det inn igjen. Har spurt etter Nestargel på et par apotek også, men der er de også utsolgt.

supha sa for siden:

Lavkarbopikene.no har vel det inne og.

Vekt 76 sa for siden:

Takk for svar. Trur det er en Life butikk i nærheten. Skal spørre om de evnt kan bestille om de ikke fører det i sitt supliment.

Mjauritz sa for siden:

Det går jo også ann å høre om helsekostbutikken kan ta det inn? Få venner og familie til å gå innom å spørre etter johannesbrødkjernemel så vil de nok fort ta det inn....

Yonah sa for siden:

Det er nok bare store apotek og sykehusapotek på de store sykehusene som pleier å ha dette inne. Jeg har spurt etter dette på flere apotek og de har det vanligvis ikke.
Nå har jeg sendt mannen på apoteket for å skaffe dette til meg, og de må bestille, men de får det til i morgen. Jeg kunne sikkert vært slu og tatt det ut på sondematresepten til yngtsejenta, men jeg er ikke slu;)

Camz sa for siden:

Jeg kjøpte jbkm i helsekost :D

Gerd sa for siden:

Apoteket selger tilsvarende JBK, men da heter det Nestargel. :)

kelly24 sa for siden:

Hallo folkens!!! jeg er helt ny her og dette er mitt første uke med ketolysekuren. Har lest litt om vafler og brødet man kan lage med johannesbrødkjernemel. Kan jeg bruke det? siden jeg er i mitt første to uker?? innholder det noe karbo?? OOOO...Håper jeg kan,, for jeg begynner virkelig å bli dritt lei egg!!!

Yonah sa for siden:

Aner ikke, men les litt inne på underforumet for ketylose.

Ellers trenger du ikke å spise et eneste egg da;)

Grønnsaker, smør og kjøtt el.l holder i lange baner det og.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.