Hos meg går det så som så, eg skulle jo egentlig ha en liten pause til jul og så tilbake på dietten.
MEN siden eg bor hos min mor en liten periode gikk ikke dette så bra.
Eg skal tilbake på dietten så fort vi har fått egen leilighet (ca 2 mnd til) og eg gleder meg.
Det positive er at selv om eg ikke går på dietten er eg jo forsiktig og har ikke gått opp mer enn 2 kg selv om det har vert jul og alt.
Synes det er litt rart å glede seg til å komme tilbake på dietten, det er så "feil" og samboeren bare ler av meg. :rolleyes:
Men eg må si at eg er fornøyd med bare 2 kg opp, for det er jo sikkert bare vann. :)
Det er sikkert bare vann og 2 kg går nok av i en fei når du begynner igjen. "Samboeren ler av meg" ????? Ler han av de vekttapshistoriene du kan vise ham her inne også? Du har min tillatelse til å kringlevri ham. ;)
Nei, han har gått på dietten han også! og er super fornøyd! Men han ler litt når eg sier at eg gleder meg, for eg har alltid sytt og klaget hver gang eg skal prøve noe diett. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.