Yja, hva skal en si? Det er mange teorier rundt dette tamaet - min er faring er i hvert fall at kvinner sliter mer enn menn...
Men hva som gjør det, er vel en annen sak.......å anbefale fruktose som drivstoff er vel drøyt for oss. Jeg trener godt og hardt på ca. 20g karber m dagen.
Legger ved et innlegg jeg hadde i en annen tråd:) Dette underbygger vel litt samme teori.
Puh, det var litt lang artikkel. Orker ikke å lese hele.. :o Men, kvinner før i tiden - hos mange typer urbefolkninger - hadde jo helt andre oppgaver enn menn. Menn var ute å fanget mat, mens kvinnene var i hjemme og passet barn og sanket ved/vann. Vi er jo bygget forskjellig, og jeg liker å leke litt med teorien om at vi kvinner ikke er skapt for fysiske utskeielser. Jeg er i allefall ikke det! :p :lol:
ja dette gav jo en god indikasjon på at det Pål snakker om i sin kronikk er tilstede. trening har statistisk ikke noen stor virkning, for noen ja, noen nei.
:eek: Kanskje jeg er mann :p Jeg elsker å trene.. Hardt! Biter tenna sammen og løfter til det svir i musklene :cool: Og så nyter jeg "treningsrusen" etterpå ...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.