Camz sa for siden:
[url="javascript:window.close()"][/url]
Oi, ble litt stort bilde! Kan kun kjøpes i esker av 24 så er litt dumt hvis de ikke er gode:rolleyes: Inneholder maltose, hvordan er dette i forhold til ketolysekuren??
Camz sa for siden:
[url="javascript:window.close()"][/url]
Oi, ble litt stort bilde! Kan kun kjøpes i esker av 24 så er litt dumt hvis de ikke er gode:rolleyes: Inneholder maltose, hvordan er dette i forhold til ketolysekuren??
Carisma sa for siden:
Mange blir dårlige i magen av maltitol... Disse finnes på de veldig mange dagligvarebutikker, så du kan jo kjøpe der før du bestiller i større kvanta.
Schnupsiii sa for siden:
Jeg har kun smakt den med mørk sjokolade, jeg syns den smakte litt voksaktig og kunstig. Venninna mi syns den var god..... Smaken er som baken ..... :)
Jeg har sett disse i flere butikker, så jeg ville nok undersøkt det før event. massebestilling.
Når det er sagt, jeg får som så mange andre her, trøbbel i magen av malitol :(
Syns rett og slett ikke noen minutters nytelse er verdt alle timene med baluba i magen pluss diare :(
Tone-G sa for siden:
Jeg liker den mørkeste sjokoladen der.. Den er det minst karber i.. Meeeen den til Anton berg er hakkket bedre..
De selger sjokolade fra sukkerfritt i mange Meny butikker..
Mjauritz sa for siden:
Jeg har også kjøpt disse på Meny, melkesjokoladen og mandelsjokoladen har jeg smakt - helt ok!
aldrimerjollycola sa for siden:
har brukt den mørke i baking, og det funker bra. har prøvd melkesjokoladen og den med hasselnøtter også, de er ikke supergode, men dersom sjokoladesøthungeren er prekær....funker de..
melkesjokoladen smaker litt sånn "sjokolade erstattning"
anton er mye bedre!
valleygirl sa for siden:
Smaken er grei, baken er det verre med:D
For min del blir det så mye action av disse at det fører til sosial utestenging og søvnløshet!
luringen sa for siden:
spiser den med mandler og nøtter, bruker mørk i baking. kjøper på ICA.
Anki1962 sa for siden:
Jeg sier vokt deg vokt deg, prøvde den med mandelsmak i helgen, ble så dårlig så jeg kommer ikke til å røre den mer, men god var den, det var det ikke noe å si på.
Du må vel bare prøve deg frem, men en liten advarsel må jeg gi deg, da jeg skjønner at det ikke bare er meg som har reagert.
Råder deg heller til å holde deg unna sukkerfritt, og hungeren etter noe søtt avtar jo med tiden.
Ha en ellers fin dag :blomster:
elian sa for siden:
denne kjøper jeg på www.sukkerfritt.com og jeg kan kjøpe en og en :)
Peach sa for siden:
Såg på lørdag at de nå har fått disse på Rema1000!!
froken sa for siden:
Jeg har smakt den hvite, den syntes jeg var kjempe god :D
Men passpå ikke spis for mye, da går det ut over magen:p
Siss1 sa for siden:
Hei! Jeg kjøper disse på Rema, mye billigere enn å bestille på Sukkerfritt.com (portoen er så dyr også!) Jeg liker den med mandler veldig godt, har ingen problemer med å spise en hel en lørdagskveld. Det går ikke ut over magen min, men vi er alle forskjellig, så du får prøve deg fram.... Sammenliknet med vanlig Freia melkesjokolade, så er det jo ikke helt det samme, men en veldig god erstatning når nøden er størst!
Veggpryd sa for siden:
De har den på Rema 1000 her hos meg også. Jeg tåler det absolutt ikke, og kan ikke tøtsje det. Kan ta max en halv Anton Berg bar. Blir gæærn i magan som søren ellers. :o :D Blir reine trompetkonserten her. :o
Camz sa for siden:
Takker for så mange svar :D Etter litt mer leting på nettet fant jeg dem på lavkarbopikene og mange andre plasser hvor de kunne kjøpes en og en, men ettersom jeg hører folk sliter så mye med mageproblemer så dropper jeg hele greiene. Er absolutt ikke noe stort problem:p Klarer meg lenge med litt pepsi max.
Sandy sa for siden:
Hvor får man kjøpt disse med 24 i pakken??? Jeg synes de er kjempegode og får ikke problemer med magen av sjokoladen, men spiser jeg en hel pakke med ekstradrops får jeg problemer ;-) hi hi hi
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.