Hei allesammen!!
Er ei jente på 32 år, har samboer og to nydelige barn på 2 og 4 år.
Tenkte jeg skulle prøve Ketolyse og se hvordan det fungerer for meg.
Har tenkt å gå ned ca 13-15 kg. Men det viktigste er i kg, men cm.. vil gjerne skrumpe litt :D
Så i morgen er startdagen, har akkurat bakt meg en porsjon med oppsi-rolls, så jeg har litt frokost på jobben i morgen.
Lønner det seg å ta tablettene med frokosten ?
har mange sp.mål, så de dukker nok opp etterhvert.
Masse lykke til og spes tabletten til frokost og middag er lur å ta sammen med mat. Eg kaster opp selv etter snart 9 måneder hvis eg tar den uten å spise litt før eller etterpå.
Velkommen!
[color=dimgray][/color]
Er ganske fersk selv jeg (begynte for 1 mnd siden). Utgangspunktet for oss to er ganske likt. Tobarnsmamma som ønsker å gå ned ca 15 kg, og dine tanker om at å krympe er viktigst deler jeg så absolutt!
[color=dimgray][/color]
Krympet har jeg - masse (se i journalen min om du vil). Utrolig herlig at buksene blir videre og videre.
[color=dimgray][/color]
Ønsker deg masse lykke til! Spør og søk og hent inspirasjon og gode råd her inne. Dette forumet er gull verd!
[color=dimgray][/color]
Ta tablettene samtidig med mat ja. Mange blir kvalme hvis ikke. Jeg merker ingenting til det, så de inntas litt imellom også.
Hei. Jeg startet slanking før jul, lav kalori. Startet på 75 kg. Gikk ned 3 kilo, gikk opp 2 rundt juletider. Begynte så med lavkarbo ca 20 januar. Gikk fort ned 2 kilo. Så har det gått smått, så si stille. Har bestilt ketolyseboka. Venter på at den skal dukke opp i posten, og forhåpentligvis hjelpe meg med å få fart på vektreduksjonen. Jeg ønsker å gå ned til 62 kg. Så vi har ganske likt utgangspunkt. Vi kan sikkert hjelpe hverandre fremover. :-)
Er nå på dag 3 og føler ting går veldig greit.. Var i ketose på kvelden i dag 1, så veldig fornøyd med det.. men veldig usikker om jeg får i meg riktig alikevel..
Dagen i dag besto av :
Frokost: 1 oopsi rolls med masse smør ( må ha til tab.) i farta frokost :)
Lunch: 4 oopsi med masse smør, ost , paprika og agurk
Mellom: 50 gr. hasselnøtter
Middag 1 kylling filet stekt i masse smør, med en stor salat med paprika og agurk.
Kvelds: 4 oopsi rolls 2 med ost og 2 med heistad syltetøy.. og litt hasselnøtter igjen
Drikker ca 3 liter vann og litt pepsi max..
Blir vel altfor mye oppsi, men synes det er så veldig grei erstatning for brød, tenkte å kutte ned på de eterhvert...
Dette ser greit ut, men prøv å få i deg mer grønnsaker, som borccoli, løk, blomkål osv. Dette innholder mer vitaminuser enn salat og agurk som stort sett er vann.
Ville også kuttet ned på oopsiene og heller spist en salat til lunsj og litt mer til middag. Kylling er magert, så spis iallefall grillet kylling med skinnet på. Der sitter fettet som faktisk hjelper oss ned i vekt :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.