< Tilbake til oversikten

Hjelpes ... Hva skjer?

fagremøy79 sa for siden:

har gått på ketolyse i nesten 7 uker nå og er veldig fornøyd med det:D
men di siste dagene(spesielt kveldene når jeg legger meg)har jeg sinnsykt hjertebank og er skjelven i musklene...
går på medisn for lavt stoffskifte som jeg tar på kvelden før jeg legger meg, og har tenkt at kanskje dosen med medisin har blitt for stor for meg siden jeg har skiftet kosthold+ gått ned masse i vekt..... :rolleyes:
skal til legen min i morgen da jeg synes det er skikkelig ekkelt, men har ikke så lyst å nevne så mye om kostholdskiftet mitt til han da han er av typen "spis liiiite(helst sult deg) og trim"
var dårlig den første uka på ketolyse, men etter det har jeg vert i stor form helt til nå:(
håper noen har en anelse hva det er som gjør dette....
:hjelp:

Carisma sa for siden:

Tar du kosttilskuddene jevnlig? Høres ut som typiske tegn på lite magnesium. Prøv evt å doble dosen av dette et par dager.

fagremøy79 sa for siden:

tar samme magnesium dose jeg har tatt hele tiden så jeg tror ikke det er d,men kan sikkert prøve å doble dosen ett par dager,me fikk diare forrige gang jeg prøvde d...:(

caz sa for siden:

Vel, det ligner jo symptomene på for høy dose levaxin.. Du trenger ikke si noe til legen om kostholdet, bare sørg for at han tar prøvene.. Er dosen din for høy da så slår det jo ut uansett..

fagremøy79 sa for siden:

ja det var det jeg også trodde.... :)får få han til å ta nye prøver i morgen

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.