< Tilbake til oversikten

Uunværlig stavmikser

Carisma sa for siden:

Var på smart club og fant en slik på tilbud: wilfa.no/katalog/product.php?productid=16285&cat=316&page=1

Det er sånn med deler man kan bytte på, visp, stavmikser, bolle med kniver. Har hatt en braun variant av dette før, som jeg har slitt ut. Mitt desidert mest brukte redskap siden lavkarbo-konvertering!
399 på salg, ser den har veil pris 599 hos wilfa. Løp og kjøp! :D

LorelaiLeigh sa for siden:

Når du sier det så kjøpte jeg meg faktisk stavmikser i dag,ble så forferdelig lei av håndmikseren jeg måtte dra frem til alle døgnets tider. Kjøpte en fra Bosch jeg da,den var trådløs og oppladbar. Får se om der er noe annet enn håndmikser'n :p

scartz sa for siden:

Denne har jeg!! :D Brukes flittig. Utenom den "kniven" med stav, vet ikke helt hva den brukes til?

Carisma sa for siden:

Den til å kutte ting i bollen med tenker du på? Den bruker jeg mest. Alt fra kutte urter, hakke nøtter, lage smoothie, vispe krem raskt (obs, går veldgi raskt, blitt litt smør ja! :D) PS: Den klarer IKKE de store sjokoladebitene fra Odense mørk sjokolade... Learned that the hard way.... så derfor ny... :rodme:

scartz sa for siden:

Ja men det er jo to "kuttere" med.. en som skal være nedi den store bollen, åsså den som er en "stav". Di brukes til det samme ?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.