< Tilbake til oversikten

Vektra rikker seg ikke!

msb sa for siden:

Ny fredag = ny veiing hjemme hos oss:-)
Jeg og mannen min har vært i ketose siden vi startet 12.01.09 og gått ned 4,5 kg hver! Mannen min beveger seg sakte men sikkert nedover, men jeg gikk ned alt i begynnelsen, stått i ro to ganger, litt opp forrige gang, og tilbake til "stangnasjons-vekten" i dag igjen:mad::mad:
Vekten VIL liksom ikke under 120 kg (står på 120,2) trur det er for å erte meg!!!!!!!!!!!!!

Har kuttet pepsi max og brøderstatning, så jeg burde kanskje bare være enda mer tålmodig, eller?

Noen som kan komme med litt ekstra motivasjon før helgen?

Hvor mye trimmer dere? Jeg prøver å gå 20 min hver dag (til jobben).

Carisma sa for siden:

Hmm, hva med å endre mosjonsvanene? Så en her inne som fikk doblet effekt av å legge trimmen til morgenen.

smil! sa for siden:

hvis du legger inn noen typiske dagsmenyer her så kan helt sikkert noen komme med svar til deg!!

men det er en liten tålmodighetsprøve når vekta stopper opp!! jeg sto f.eks stille i tre uker.. og det var tre harde uker gitt!! men ikke gi opp!! :)

Homer Simpson sa for siden:

Har stått stille siden oktober jeg

tyto sa for siden:

Heia ,Heia vi klarer det neste uke ! Jeg står og stille men satser på at det er mensen som er på gang og tenker at uansett spiser jeg sundt. Jeg trener tre ganger i uken to spinning og en step. Nå har vi snø og da blir det mye aking og. Lykke til videre. Stå på !:)

safran sa for siden:

Jeg vil råde deg til å søke opp emnet, det er mange tråder om akkurat det samme her inne.

Kristin_B sa for siden:

Jeg fyller diesel på min "vektra", da rikker den seg igjen...

Synes menn har lettere for å gå ned enn kvinner jeg, stemmer ikke dette?
Synes dessuten ikke du skal være misfornøyd med 4,5 kg siden 12.01! Det er kjempebra!!! Så ikke gi opp, stå på videre :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.