Tv'n røyk i forrige uke, måtte ut å kjøpe ny tv mandag. Skal selge huset. Verdien av huset har falt med 450 000 på under et år. Bilen startet ikke i går. Kjøpte nytt batteri. Bilen står fortsatt. Har mensen. Våknet fire timer for tidlig i dag. Men hva gjør vel det ettersom JEG HAR GÅTT NED OVER 5 KILO PÅ EN MÅNED. Er nemlig like blid og fornøyd:) Vektnedgangen ble i går feiret med en tur i solarium, en kjøpeorgie med påfølgende moteoppvisning av meg, for meg, hvor jeg elegant overså strekkmerker, appelsinhud og en aldri så liten hengebuk:). Deretter syntes jeg at jeg fortjente litt god mat, hvorpå jeg skuffet innpå masse deilige oster, reddiker, stangselleri og paprika, noe jeg skylte ned med et par glass hvitvin:):):) Lurer på om det er vektnedgangen i seg selv som gjør dette med humøret, eller om det er ketosen. Noen som vet???
:DDenne kjenner jeg meg igjen i:D Tror humøret er en kombo av vekttap og ketose, det er klart at dette kostholdet er digg. En kan jo kose seg med god mat og er aldri sulten. Lurt å huske sånne gode dager når en er litt lei av å holde kosten, har erfart at enkelte ganger er det litt tungt å organisere dette kostholdet midt i alt som skjer ellers i livet.
Har det akkurat på samme viset som deg! Humøret er på topp om dagen og livet er bare fantastisk! Grunnen er nok at man har lagt om kostholdet hvor blodsukkeret er mere blitt mere stabilt og går ikke opp og ned som en jojo...altså mere stabilt humør og energi. Men også det at man har kommet i gang med en livsstilsendring, man ser at dette er bra for både kropp og sjel, vekta er på vei ned og det hjelper jo mye på psyken og humøret!
Jeg opplevde det samme humør og lykke da jeg begynte på ketolyse :D
Dette skrev Torkil til meg:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.