< Tilbake til oversikten

Lunsj på jobb

Cathrine83 sa for siden:

Skal begynne å jobbe på mandag etter å ha vært hjemme i permisjon. Og da lurer jeg på hva dere pleier å spise? Det er felles lunsj, så føler ikke for å stå å steke eggerøre/omelett..

Schnupsiii sa for siden:

Jeg har med meg salat, ferdig laget om morgenen før jeg går på jobb. Varierer med kylling, skinke og ost, reker, bacon og tunfisk. Hender jeg har egg i , men er litt lei av egg....
Foruten salat av ymse slag er det som regel agurk, tomat og avacado i salaten min :)

Tone-G sa for siden:

Jeg pleier å ha med proteinbrød med div pålegg og/eller cottagechees med kanel og natreen.. Salat er også godt å ha med..

Men proteinbrødet har reddet meg siden jeg er glad i godt brød med pålegg:)

martefie sa for siden:

Mitt evige svar: Middagsrester. Det er genialt altså. Bare å pakke rester ettermiddagen.

Noen ganger salat, andre ganger Lpbrød/lapper og henter pålegg/grønt i kantina. Men middagsrester topper lista.

Carisma sa for siden:

Salat, omelett, suppe, middagsrester... Alt etter som. Regn med misunnelige blikk over tørre brødskiver fra kollegaer! :D

safran sa for siden:

Slår et slag for middagsrester, ja. Og salat med litt kjøttpålegg og majones. I dag spiste jeg avocado med rekesalat, og så maulet jeg fenalår ved siden av. Veldig godt, og holdt meg mett i syv timer!

lille_trille sa for siden:

Mange typer middagsrester kan blandes i en salat. Fisk/kjøtt. Synes det smaker godt med Fetasnacks i, og oljen er den perfekte dressing. Passer til alt :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.