Kakeåndsen sa for siden:
Jeg begynner å bli lei av å bare drikke vann til alle måltider.
Jeg har generelt ikke noe problem med å få i meg nok vann, drikker 2-3 l hver dag. Men kunne tenkt meg noe annet innimellom.
Gode tips mottas?
Kakeåndsen sa for siden:
Jeg begynner å bli lei av å bare drikke vann til alle måltider.
Jeg har generelt ikke noe problem med å få i meg nok vann, drikker 2-3 l hver dag. Men kunne tenkt meg noe annet innimellom.
Gode tips mottas?
Kreta sa for siden:
Jeg drikker litt funlightsaft, og ellers går det i vann og te.
Kjedelig? oh yes!
Kakeåndsen sa for siden:
Jeg har litt hang-up på minst mulig kunstig søtning. Prøver å unngå det.
Drikker masse kaffe da. Alt for mye sikkert.
Lizzi sa for siden:
vann ,vann vannn, fun light og noe pepsi max:D
Carisma sa for siden:
Vann med diverse ting oppi. F.eks et par skiver sitron, eller appelsin, eller ingefærbiter, jordbær funker også, og agurk er fint.
Vekt 76 sa for siden:
Er farris og lign. ok å drikke?
manikken sa for siden:
Jeg synes bonaqua med bringebærsmak er veldig friskt og godt:)
Ellers er det jo mange gode urteteer!!
LorelaiLeigh sa for siden:
Farris er så vidt jeg vet lov? Jeg drikker som regel fun light,både saft og iste,vann med agurkskiver,vanlig vann og pepsi max.
GKS sa for siden:
Farris og cola zero... men merker jeg blir lei det også....savner melk jeg...snufs
Vekt 76 sa for siden:
Jeg er veldig glad i pepsi max. Men har prøvd å kutte den ut/ned m å drikke bonaqua i stedet. Manger her inne som sier at disse drikkene m søtningsstoff kan gjøre at vekten stagnerer. Og ettersom jeg har stått stille i snart 3 uker :-( .... så prøve jeg å kutte drastisk ned. I går var min første pepsi max frie dagen på flere år!! :D
Photobscura sa for siden:
Vann, farris, kaffe, rødvin og whisky :D
Kreta sa for siden:
Er det ikke mye karb i kaffen?
Pearl sa for siden:
HA, ha. Det går liksom ikke an å skrive noe etter dette. :lol:
Nei, det er IKKE kh i kaffe!
Cathrine83 sa for siden:
Jeg liker veldig godt Bon Aqua med sitronsmak uten kullsyre, men såg at det er 2 karb pr 100 ml, altså 14 karb i en flaske. Stemmer dette?
Skippy sa for siden:
Vann, kaffe, nypete, grønn te, vanlig te, funsaft varm eller kald, kakao på vann/kokosmelk med cocosa i, whiskey, cocnac, akevitt, og en sjelden gang skeier jeg ut med litt buljong( er litt karber i den:o)
Løvetann sa for siden:
Lunkent vann! (lunkent = kaldt, med litt kokt på toppen.)
Jeg synes det er lettere å drikke lunkent enn kaldt + at det virker som om kroppen liker det bedre. (De indre organene liker ikke masse kaldt vann på seg, det har jeg lært av ayurvedisk medisin. :))
Kaffe. Grønn te med jasmin. Kanelte. Sove-te. Base-te. Andre teer fra helsekosten.
Og rødvin. :full:
Nå har jeg begynt med kakao, også.
lillegull sa for siden:
Drikker ann, kaffe, te og pepsi max.
Er det forresten bedre å drikke fun light enn pepi max?
Begge deler er like ille om du spør meg :cool:
Aphrodithe sa for siden:
Jeg drikker kun vann. Det har jeg gjort i åresvis. Liker ikke søt drikke noe særlig. Drikker te også da, hver dag. Innimellom drikker jeg bare kokt vann. Det er godt.
Veggpryd sa for siden:
Drikker kaffe, te, rødvin, hjemmelaget Bailys (staving) og vann med litt skviset lime eller sitrom og stevia i. Orker bare bart vann om sommer'n og etter rødvin dagen i forveien...:o
Majja sa for siden:
Jeg drikker vann, men koser meg med litt kakao laget av vann/fløte med cocosa. Har nesten kuttet ut pepsi max (jeg var helt avhengig..) Drikker kun litt på lørdager! stolt
Ellers så har jeg en bringebær smoothie jeg har funnet oppskrift på her inne, kjempegod:)
Sånn lager jeg den:
80 g bringebær
1 eggeplomme
en svett funlight med bringebær (sløyfer den oftest)
litt i overkant av 1 dl vann
Pisker i 15 sek, deretter tilsetter jeg 1 ss cocosa. Og pisker nye 15 sek.
Kjempegod som ekstra kos:D
Løvetann sa for siden:
Bravo!!!
:blomster:
Carisma sa for siden:
Hehe, sette den i kjøleskapet så den ikke blir så svett stakkars? :lol:
Majja sa for siden:
Hahaha, det var lurt!!!:D
Tusen takk Løvetann, syns selv jeg har gjort en skikkelig bragd! :heia:
Stellamor sa for siden:
Jeg drikker mest vann og kaffe.
Ellers light-brus og te.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.