Kreta sa for siden:
Var på Meny Kalbakken i går og der hadde de ikke...
lystpåpølser
Kreta sa for siden:
Var på Meny Kalbakken i går og der hadde de ikke...
lystpåpølser
Trine Amalie sa for siden:
Meny på Oslo City skal føre pølsene. Ring på forhånd og snakk med butikksjefen, Kenneth - han er en hyggelig mann. Jeg har nettopp snakket med ham. Pøler er i bestilling, men det er litt problemer med å få dem til Oslo. Han skulle purre på leverandøren. Får håpe de dukker opp igjen snart.
Trine
Kreta sa for siden:
Takk for svar, da skal jeg ringe Oslo City om noen dager og høre om de har kommet :)
smil! sa for siden:
hadde blitt lykkelig om du ville holde oss oppdatert om når de får inn pølsene!!!
Kreta sa for siden:
Er du GAL??? :p
Kommer ikke til å si det til en sjel!!! :stortsmil:rulleøyne:lol:
Joda, skal pølse-melde-fra :D
skippelabbe sa for siden:
Hei,
jeg har også lyst på pølser og ringte en del butikker i Oslo. Men, det virker som ingen tar inn disse. Jeg ringte direkte til slakteren i Arendal, som fortalte at jeg måtte bestille direkte fra ham. Da måtte jeg sjekke frakt på posten (ekspress over natten) og det kostet ca. 350,- hvis jeg bestilte 10 kg. Blir ganske dyrt pr. kilo, og jeg vet ikke om slakteren tar ekstra for å sende den på denne måten. Funderer litt på hvordan jeg skal løse dette selv. :o
Stellamor sa for siden:
Jeg har dessverre heller ikke funnet keto-pølser noe sted.
Veldig synd...:(
Kreta sa for siden:
What??? :eek:
Så utrolig dumt, jeg trodde det var meningen at Meny skulle føre de jeg...sukk. Jeg hadde liksom ikke tenkt å kjøpe 10 kilo heller....ler
Schmoopy sa for siden:
Ringte i dag, fortsatt ikke noe pølser på tur inn.
De hadde ikke hørt fra Meny butikken som produserer dem enda heller, så tipper de er ganske så lagt unna ja sukk
Carisma sa for siden:
Jeg syns dette begynner å grense til latterlig dårlig! Jeg har hørt om disse pølsene i 2 år, men enda ikke sett snurten av dem! Enten får de innrømme at disse ikke produseres/selges lenger, hvertfall ikke i oslo-området, eller så får de se å få ut noen varer. Det er jo ikke tvil om at det er grunnlag for å få solgt de! :mad:
skippelabbe sa for siden:
Hmm... De hadde ikke hørt fra Menybutikken som produserer dem? Det er ikke Menybutikken som produserer de, men én slakter i Arendal... Det var jo veldig rart at de kunne si noe sånt til deg. Virker ikke som de har helt oversikt, nei. :rolleyes:
Nannah sa for siden:
"Guttene på haugen" hadde disse pølsene før...men det er lenge siden jeg har kjøpt
så jeg vet ikke om de har dem fortsatt...du kan jo ringe dit.
Schmoopy sa for siden:
Han mente iallefall at det var en meny butikk på sørlandet som laget de:confused:
Carisma sa for siden:
har de ketolysepølser også? Trodde det bare var Idsøe-pølsene de fører?
mocci sa for siden:
Jeg ringte nettopp å pratet med "gutta på haugen", og de hadde ikke ketolysepølser inne akkurat nå, og de som bestiller varer jobbet på formiddagen. Den kjempehyggelige person som jobbet der nå, anbefalte meg å ringe på formiddagen å høre om de kunne ta inn pølsene, for det hørtes ut som det var en mulighet, :D:D:D
Skal si i fra hvordan det går, regner med vi er ganske så mange her inne som er lysten på pølser i Oslo :rolleyes:
Schmoopy sa for siden:
VIL HA KETOLYSEPØLSER NÅÅÅÅÅ!!!!:spent::spent::spent:
trillian78 sa for siden:
Jeg har gitt litt opp å få tak i de der ketolysepølsene. Men jeg har funnet noen andre pølser som er akseptable på karbnivå, og som dessuten er veldig veldig gode. Grilstad Bratwürst røkt grov pølse med urter og hvitløk. 1 karb per 100g. Kjøper dem på ica. Ganske stiv pris på dem (lurer på om jeg betalte over 30 kr for 4 pølser), men spiser bare to til middag, så da går det vel an...
Schmoopy sa for siden:
Er vanligvis ikke så glad i pølser, men tenkte dette kunne være et noe jeg kunne spise sammen med litt ost om kvelden f.eks så da lurer jeg på bratwurst hvordan smak er det på de i forhold til kjøttpølser f.eks?
trillian78 sa for siden:
Jeg er ikke noen stor pølsespiser jeg heller. Men syns det er praktisk og lettvint av og til. Bratwürstpølsene syns jeg er mye bedre enn vanlige pølser. De jeg kjøper smaker mye av urtene og hvitløken, også er konsistensen veldig grov. Litt chunky inni liksom. Du merker at det faktisk er kjøtt, og ikke i så stor grad et blandingsprodukt (ikke noe potetmel eller mel eller egg)
Tempranillo sa for siden:
Spørsmål!
Hva er det som gjørk ketolysepølsene dere er på jakt etter mer attraktive for dere enn Idsøe 0 karb. pølser? Bare lurer....:confused:
Schmoopy sa for siden:
Har aldri hørt om de en gang jeg.
Hva slags pølser er det? Lignende kjøttpølser?
Fås de kjøpt i Oslo? I så fall; hvor?
Carisma sa for siden:
På gutta på Haugen... Jeg trodde de bare hadde Idsøe, men de har visst ketolyse også? :confused:
Schmoopy sa for siden:
Har fått mail av ass.butikksjef på Meny Oslo City.
Hei,
Jeg har nå fått bekreftet at vi vil få en ny leveranse med ketolysepølser.
Det er litt uvisst når disse blir levert, men jeg gir deg en tilbakemelding
når vi har fått dem inn i butikken.
Som nevnt vil vi selge dem dypfryst, men om ønskelig så kan jeg kanskje
legge av noen pakker til deg før vi fryser dem ned, sånn at du får dem
ferske.
I første omgang har vi tatt inn tre varianter, grill-, wiener- og
kjøttpølser.
Du hører mer fra meg når varene er på plass, og så får vi bare håpe at
salget går litt bedre nå enn sist.
Ha en fortsatt fin dag!
Carisma sa for siden:
Det tror jeg du bare kan betrygge han med, så lenge han opplyser om at og når han har de! :D
smil! sa for siden:
yohoo!!! Iler av gårde så snart du oppdaterer oss om når de får det inn!! dette er helt genialt!! gleder meg allerede!! yohoo!!!
tusen takk!!
Kreta sa for siden:
Hurra!! Vi gleder oss og lover å handle!! :D
Jeg har også sendt mail til Menybutikken i Arendal som produserer pølsene, skal si ifra når jeg får svar fra de, kanskje flere butikker får inn etterhvert.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.