Hei,
Er det noen som vet hvor mye KH det er i kebab? Skal jobbe overtid ikveld, og da tenkte jeg å bestille kebab og bare spise kjøtt og salat-uten mais,da.:rolleyes:
Har lest ketolyseboka, men husker ikke nå om produkter som er søtet med Maltitol er noe vi på Ketolyse-kuren kan spise?
Noen som har lyst til å forklare meg nøye-hvordan jeg klarer å legge inn en vekt-linjal. Jeg har forsøkt å klippe ut adressen som kommer opp når jeg har laget den ferdig, inn på Endre signatur, men får bare "invalide file" når jeg forsøker det. Er visst ikke så datakyndig som jeg trodde::::confused:
Kebabsausen inneholder en del ting, så karbo innholdet kan nok være høyt. Men det kommer vel helt an på hva de bruker akkurat på den plassen du handler fra. Husk å ikke ha mais på....
Forøvig er det lurt å lage overtidsmat hjemme og ta med seg om man vet man skal jobbe seint eller rett videre utne å få spist middag hjemme :)
jeg pleier å spise kebab..vel og merke uten mais og pita,samt litt mindre saus:)faller ikke ut av ketose,tror og innbiller meg at det er veldig mye fett i en kebab...
Dersom du søker på "ticker" og/eller "signatur" så finner du nok mangen oppskrifter på å legge ut slikt.. De ligger også i "test"-delen av forumet..
For de fleste er det enkeste å bare copy&paste (kopiere) figuren du får når du har fylt ut alle tallene.. og lime den inn i vinduet man skal skrive inn signaturen på :)
Kebab er en favoritt når gleden over kokkeleringen er på et lavmål her i huset. Er generelt mistroisk til farseproduktet men elsker kylling og lammekjøtt-kebab !
Dropper pitabrødet, men bruker sausen.
De av dere som vil være helt sikre: meny og andre velassorterte butikker selger en krydderpose som heter nettopp Kebabkrydder.
Mariner eget kjøtt og lag egen rømmedressing + chillisaus evnt.
Et annet tips jeg fant på en taco-tråd her inne var å erstatte pitaen med et blad kinakål..works for me :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.