< Tilbake til oversikten

Håper dette er feil!

klementin sa for siden:

Var på en Ultra butikk i går for å kjøpe den sukkerfrie Anton Berg sjokoladen, men der kunne de fortelle meg at denne var gått ut av produksjon og ikke kom tilbake :eek::eek::eek:

Jeg fikk jo selvfølgelig åndenød og pustebesvær med en gang. Noen andre som har hørt noe om dette??

Iset sa for siden:

Den er desverre gått ut av produksjon ja. Noen her inne har mailet med produsenten.
Men det finnes mange andre sjokolader som er like gode, etter min mening. Cloetta smaker godt og selges i de fleste butikker. Stella er den beste, synes jeg, og selges i helsekost og snopeforretninger (feks. Dropsen).

Gracella sa for siden:

Jeg bor jo ikke akkurat i verdens navle og har ikke så mange valg når det gjelder produkter og butikker, dessverre.
Anton Berg er den beste av de jeg kan kjøpe, synes jeg.
Helsekosten vår har bare en type sukkerfri sjokolade og jeg mistenker de for å komme til å kutte ut den også etterhvert.
De har sluttet med Atkinsbarer (!) og kjører på med disse lavfett/høycarb-barene.

:( :( :(

klementin sa for siden:

åå, hadde ikke fått med meg den tråden jeg, takk skal dere ha

får prøve de andre dere nevner i stedet da :)

Iset sa for siden:

Da bestiller du over nett. :)

Gracella sa for siden:

Joda, det gjør jeg allerede!
Men det er utrolig kjipt å måtte betale en hundrelapp i porto og ekspedisjon for hver pakke - særlig når de burde solgt meg produktene i butikken!
Og jeg spiser ikke så mye at jeg kan kjøpe inn stort, akkurat nå sitter jeg med en hel del barer som kommer til å gå ut på dato. Vel, får putte de i fryseren så lenge. :)

Carisma sa for siden:

Eller får noen som bor mer sentralt til å andle inn og sende i en boblekonvolutt eller norgespakke? Ikke så dyrt å sende det.

Gracella sa for siden:

Joda, det går jo også.
Det er en del virkelig snille og hjelpsomme mennesker her inne, det er i allefall helt sikkert! :klem:

Alyssa sa for siden:

Kan kjøpe en haug hvis jeg fortsatt finner jeg, og sende rundt :D

Jostein sa for siden:

Er det Anthon Berg sukkerfrie sjokolade dere snakker om? For den kjøpte jeg nemlig på Ultra i går, i Sarpsborg.

novise sa for siden:

Og jeg kjøpte den på Ultra i Asker forrige fredag.

Vimpane sa for siden:

mørke sjokoladen fra sukkerfritt er også god:D

smil! sa for siden:

vet i hvertfall at mange steder her på romerike fremdeles har anton berg sjokoladen.. enn så lenge..

NinaOp sa for siden:

Meny på Holmlia har den! En eske igjen, samt at de har flere typer fra Sukkerfri. Nå må ikke alle reise dit å kjøpe da, slik at det ikke blir igjen noen til meg:flau:

Anki1962 sa for siden:

Jeg fikk tak i den i går på Ultra på Alnabru :goodluck:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.