< Tilbake til oversikten

Noen tips til mat på ketolysekuren?

Asi sa for siden:

Hei, i morgen begynner jeg på ketolyse dietten:D
Det jeg sliter litt med er hvilken mat jeg skal spise:confused:
Jeg VET hva som er "lov" å spise eller ikke lov å spise, men jeg er mat lei og har ikke noen ideer om middag, frokost osv...

Har gått på denne dietten for 1,5 år siden og gikk ned 11 kg på 9 uker:D

Noen som har noen tips om måltider?? helst som er enkelt å lage(ikke gla i å lage mat..hehe)

Veier nå 75 kg og Skal ned til 60 kg

Ella-A sa for siden:

bruker søndag eller en morgen jeg har veldig gød tid før jobb (en halvtime ekstra kanskje?) og steker kjøttdeig, blander enten med tacokrydder som du finner her inne, eller med hakka tomater (landlord er minst karber i - kjøpes på rema) og litt forskjellig krydder, er også godt med løk, evt hvitløk oppi. Vei fatet, og del opp i mindre deler (har kjøpt små bokser på ica maxi) og legg i små bokser. Skriv en lapp på med hvor mange karber det er i hver. Bruker å ha oppi ca 1,5-2karber. Hakker også opp forskjellige grønnsaker i forskjellige små bokser i kjøleskapet så tar jeg bare det jeg vil ha av hver ingrediens i en boks og rasker med meg en frossen boks med kjøttdeig som jeg varmer opp på jobb; genialt for min del ! :D

luringen sa for siden:

gå inn på oppskriftsforum og søk i frokost, lunsj, middag etc trådene. massse godt å finne.

Asi sa for siden:

Tusen takk for svar:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.