jeg er en jente på 22 år som veier ca 30 kilo for mye.
jeg er utolig glad i mat og ikke minst sjokolade og andre søtsaker:D
Men det er det slutt på nå som jeg begynner på ketolysekuren.jeg har vært på utallige slankekurer siden jeg var en ca 14 år og ender alltid opp med det samme resultatet 5 kilo av og ti kilo på:mad:
men denne gangen skal jeg klare å nå målet mitt (forhåpentligvis med litt hjelp fra dere her inne) som er en vekt på 65.
synes dere er utolig flinke alle sammen håper bare jeg klarer å være like flink som dere:):)
Heisann og velkommen hit :D [color=darkgreen][/color] Et tips fra en søtmons til en annen;): Hold deg unna kunstig søtning i vertfall til du har fått "bukt" med søthungeren :ja: Det kan være tøft, men det er verdt det :) [color=darkgreen][/color] Kjempemasse lykke til :heia:
jeg startet ketolysekuren på mandag, og foreløpig så går det veldig bra:) Har kuttet ut pepsi max, sjokolade og potetgull som var dagligdags tidligere. Det vanskeligste er vel omstillingen, tenker stort sett mat hele tiden.på hva jeg skal spise til neste måltid. Tror jeg vil prøve å sette opp menyer for et par tre dager fremover. Bruker forumet her mye til å hente tips og oppskrifter. Prøvde jukseris til middag i går og må si at dette smakte veldig godt.
Masse lykke til:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.