< Tilbake til oversikten

Jeg melder meg inn her jeg

sandza sa for siden:

hei alle sammen:)

jeg er en jente på 22 år som veier ca 30 kilo for mye.
jeg er utolig glad i mat og ikke minst sjokolade og andre søtsaker:D
Men det er det slutt på nå som jeg begynner på ketolysekuren.jeg har vært på utallige slankekurer siden jeg var en ca 14 år og ender alltid opp med det samme resultatet 5 kilo av og ti kilo på:mad:
men denne gangen skal jeg klare å nå målet mitt (forhåpentligvis med litt hjelp fra dere her inne) som er en vekt på 65.

synes dere er utolig flinke alle sammen håper bare jeg klarer å være like flink som dere:):)

Kreta sa for siden:

Hei og velkommen :)

Jeg er fersking selv, men har lært mye av å lese her inne.
Masse lykke til!!

Lava sa for siden:

Velkommen og lykke til videre! :heia:

Gerd sa for siden:

Heisann og velkommen hit :D
[color=darkgreen][/color]
Et tips fra en søtmons til en annen;): Hold deg unna kunstig søtning i vertfall til du har fått "bukt" med søthungeren :ja: Det kan være tøft, men det er verdt det :)
[color=darkgreen][/color]
Kjempemasse lykke til :heia:

mamma87 sa for siden:

Velkommen hit!:D Masse lykke til!

Lemano sa for siden:

Jeg også :) starter ordentlig i dag og håper at ketolysekuren gjør susen :p Lykke til!:)

kirrino sa for siden:

Velkommen hit!:) jeg startet idag jeg også, og håper like mye som deg at det fungerer. Og jeg er en skikkelig søtmoms jeg og! Lykke til!:)

Anne Karin sa for siden:

Velkommen til dette fantastiske forumet, dette får du helt sikkert til.
:heia::heia:

Peach sa for siden:

Velkommen hit!! Masse lykke til!

Lady_bug sa for siden:

Hei, og velkommen hit! :)
Vi er flere med over 30 kilo å gå ned, og det er godt når det er flere i samme båt!

sandza sa for siden:

tusen takk alle sammen.. nå føler jeg meg virkelig velkommen:)

sandza sa for siden:

Tusen takk for tipset:) jeg skal prøve å holde meg unna men har en anelse om at det kan bli tøft:o

alsol sa for siden:

Hei på deg, og velkommen

jeg startet ketolysekuren på mandag, og foreløpig så går det veldig bra:) Har kuttet ut pepsi max, sjokolade og potetgull som var dagligdags tidligere. Det vanskeligste er vel omstillingen, tenker stort sett mat hele tiden.på hva jeg skal spise til neste måltid. Tror jeg vil prøve å sette opp menyer for et par tre dager fremover. Bruker forumet her mye til å hente tips og oppskrifter. Prøvde jukseris til middag i går og må si at dette smakte veldig godt.

Masse lykke til:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.