bubbletopp sa for siden:
Noen som vet om det er " greit " å bruke vanlig taco krydder vi kjøper i butikken??
bubbletopp sa for siden:
Noen som vet om det er " greit " å bruke vanlig taco krydder vi kjøper i butikken??
Superleila sa for siden:
Jeg tror man kan bruke en halv pose på pk kjøttdeig jeg :) Det har da jeg gjort og ikke detti ut av ketose fordet :)
smil! sa for siden:
jeg bruker slik taco krydder man kjøper i vanlig krydderglass jeg....
safran sa for siden:
Sikkert greit, men det er ganske mye sukker (og fyllmasse) i de posene. Lag heller ditt eget, bestående av kun krydderet. Søk, og du vil finne.
Jabba sa for siden:
Jeg lager tacokrydder etter oppskrift funnet her inne - og det er kjempegodt!!! Hverken mann eller barn klager. Fort gjort er det også - det tar meg ikke mer enn et halvt min. å mikse det til!
Trampe70 sa for siden:
"Hjemmelaget" tacokrydder til 1/2 kg kjøttdeig:
1 ts salt
2 ts spisskummin
1/2 ts koriander
1/2 ts chilipulver
1/2 ts hvitløkspulver
1 ts paprikapulver
litt pepper
Carisma sa for siden:
Man får kjøpt taco-krydder på krydderglass i butikken. jeg kjøpte Hindu sitt her om dagen. 0g karber, siden det ikke er fyllt opp med sukker.
scartz sa for siden:
Smaker det likt da? Altså taco-krydder på glass? Må vel hive i nesten halve boksen per taco middag ? :p
Kitt sa for siden:
Det krydderet som "gjør" taco- smaken/lukten heter spiskummin.
Er nesten det eneste man trenger for å få "følelsen" av taco!
bubbletopp sa for siden:
Tusen takk for alle svar...:klem::klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.