Jeg var på Life butikken på Nordby senteret ved Svinesund igår og den hyggelige mannen bak disken kunne informere meg om at det firmaet som tar inn Mama Lupes tortilla lefser, ikke lenger har avtale med de som produserer dem....så de leter visst etter noe som kan erstatte Mamma Lupes....
[font=Franklin Gothic Medium][/font]
Litt klønete forklart, men de har ihvertfall ikke Mama Lupes og han visste ikke når de kom inn igjen..... :confused:
[font=Franklin Gothic Medium][/font]
Så dere som har tenkt dere på harrytur for å få tak i Mama Lupes.....ring først!!! Så slipper dere en evt bomtur!!! De hadde ihvertfall lavkarbo pasta på Life og en egen avdeling med sukkerfritt på Godisfabriken, så det var ikke bare en trist opplevelse:rolleyes:
[font=Franklin Gothic Medium][/font] vil så gjerne ha taco
he he he he....kjenner det buldrer bra i magen!!!!
Så du har nok helt rett, skulle nok aldri gått løs på den....men, gammel vane er vond å vende:o
jeg lurer på om jeg skal prøve meg på den oppskriften på tortilla lefser som finnes - men, engelsken er ikke helt stødig også er det så mange rare ingredisenser i den.....:p
Finnes det ett annet alternativ for oss ketolysere? Skal på jente middag i morgen og det serveres taco.. Ene alternativet mitt er å spise kjøtt og salat med seterrømme på, det andre er å blåse i det for en gangs skyld og unne meg ett tacoskjell eller to..:o Har vært knall flink siden 2\2, til og med holdt ketose mens jeg var syk, så en dag dreper meg vel ikke..?
Kanskje det går an å lage noe lefseaktig selv?
Jeg mener å ha sett oppskrift her inne på det, og det er ikke så lenge siden heller. Jeg skal se om jeg finner den..
Er det noen som har prøvd å bestille noe ting derfra, er litt nyssgjerrig, kunne tenkt meg å prøve disse + pasta, lengter etter pasta nå.
Det står også på siden dems at Life butikken på Nordby skal føre disse lefsene.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.