Er ny på dette og helt grønn. Synes det går kjempe tregt (bare gått ned 2 kg på 6 uker) og er allerede lei egg, av alle slag.
Dessuten blir jeg ikke ordentlig mett synes jeg, av annet enn middagen med biff/svinebiff/kylling.
Vi følger Lindberg (tror jeg) men hvor mye karber er det greit at vi spiser pr dag??
Har hørt 20g og 40g men hva er mest rett??
Har bakt et ketolysebrør men det smaker jo bare egg, og det klarer jeg ikke spise. Hva annet kan jeg spise?
Jeg kjøper proteinpulver i vanlig helsekostbutikk. Det jeg bruker heter Multipower power shake soya protein. Har 0.2g karber og nøytral smak.
Rundstykkene smaker overhodet ikke egg! Ikke kjeksen heller!:p
Ellers får du gjøre som Gerd sier. Når du lager middag, lager du minst 3 dobbel porsjon hver gang, så har du alltid noe på lur i fryseren. Frys ned rester til frokost/lunsj!:ja:
Finner du journalen til Gerd er det masse gode oppskrifter med bilder der!:sikle:
Jeg ser på de oppskriftene til Gerd at hun bruker noe som heter johannesbrødkjærnemel, har tidligere sett dette i andre oppskrifter også. Hva er det og hvor får jeg tak i det??? :p
JBKM er et bindingsmiddel til sauser, baking etc.
Du kan lese mer her
Du får kjøpt det i helsekost- butikker eller på apotek hvor det heter Nestargel.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.