< Tilbake til oversikten

Trene spinning o.l

Schmoopy sa for siden:

Det er ikke noe i veien med å virkelig ta seg ut i trening, selv om man er i ketose?

Vet at man ikke nødvendigvis presterer så bra, iallefall ikke jeg som kjenner melkesyra etter en tur opp trappene i 2. etg:p:eek:

Carisma sa for siden:

Jeg trente spinning i dag, 55 min, og det gikk helt fint. 3. dagen min på ketolyse, så jeg hadde ikke akkurat for mye energi, men jeg kom meg gjennom det :D

elian sa for siden:

Det går helt fint for meg. Men de første 2-3 spinningtimene var jævlige! Svetten rant allerede under oppvarminga! Hehe...

Men jeg ser bare positivt på det. Nå merker jeg ikke stor forksjell på å trene i ketose eller ikke :)

Carisma sa for siden:

Ja, jeg svetta noe helt sykt! Tok det som et godt tegn da :rolleyes:
Og det værste var at det seriøst luktet svidd av svetten! Som det lukter når man blåser ut en fyrstikk! :eek:

akita sa for siden:

Hei. Jeg har nå snart holdt på i tre uker med ketolyse, trener på treningsstudio ca 3 ganger i uka, pluss at jeg rir og går turer utenom. men føler liksom at jeg orker mindre og mindre. Hadde håpet at energien skulle ta seg litt opp igjen snart? Noen som har erfaring med mindre energi i starten på ketolyse?:confused:

NinaOp sa for siden:

Det samme opplever jeg.. Slapp og daff, bly i beina, men jeg tolker det som ett tegn på at kroppen avvennes av en kvart kg sjokoladade daglig:eek:
Jeg har holdt på i en og en halv uke, og begynner å kjenne meg litt bedre. Kanskje det er sånn at jo verre kosthold man hadde før, jo daffere blir man i starten? :confused: Føles sånn for meg i allefall..

LilleM0r sa for siden:

Erfaringsmessig både fra meg selv og andre, så tar det fra 4-6 uker før kroppen er tilvendt fettforbrenningen og trening i ketose.
Inntil da er det hardt - men det er bare å trene - sett ned tepoet litt slik at det er overkommelig.
Og deretter er det bare å kjøre på!

Lykke tll!:)

akita sa for siden:

Var på trening igår, og det gikk mye bedre. Endelig føler jeg at energien kommer tilbake. Alt gikk lett som en lek :D. Var i ferd med å gi opp hele greia forrige uke etter tre treningsøkter der jeg bare brukte mindre og mindre vekter...
Men nå er jeg i gang igjen, herlig!!!:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.