< Tilbake til oversikten

Espresso-maskin?

fjanni sa for siden:

Hoi.

Er det noen som har en sånn Delonghie espressomaskin som tar posjonspakninger? Frisøren min har en sånn maskin og bruker illy-poser i den og hun har verdens beste kaffi. nam nam! Vet ikke hvordan maskin hun har da og lurte på om noen av dere har en sånn liten søt en? Ikke en sånn svær greie som tar opp hele benken altså.

Thaleia sa for siden:

Jeg har en Nespresso maskin..den er liten og fin:) Porsjonskapsler med kaffe...er ingen kaffeekspert jeg, men syns nå det smaker godt :)

valleygirl sa for siden:

Gaggia minimonster. Ikke pods her i gården, nei. Kaffe i løsvekt. Helst mørkbrent espresso fra Mocca kaffebar på Riddervolds plass.........

fjanni sa for siden:

ett sånn mini-monster er sikkert stygg-dyrt. hehe. nespressoen har melkesteamer også? hva kostet den?

valleygirl sa for siden:

3500 for syv år siden. fremdeles going strong. Og spart seg selv inn noen ganger..... sier litt om espressoforbruket her i gården!

fjanni sa for siden:

takk takk. litt over budsjettet mitt altså.

Thaleia sa for siden:

Tror vi betalte rundt 3000kr, er en sånn manuell sak..de er ikke så dyre. Den har steamer ja. Finnes jo mindre modeller uten steamer som er enda rimeligere...

Kristin_B sa for siden:

Oii :heia: Om jeg ikke tar helt feil, så har lokkebiff en sånn til salgs!! :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.