Æ trenger hjælp!!!!!
Nu har æ gått på ketolysekurn i over 3 uka nu og æ har bare gått ned 3 4 kilo, Å nu bynne æ å lure på om æ gjør det rætt.
For æ spiser mye kjøtt, kylling og fisk med masse grønnsaker. Å æ spiser masse salater me skinke, ost å akurk og litt dressing, æ spiser åsså mye ost å kjøtt pålegg. Æ bruke sånn urinstix og dæm sier e i sterk ketose, men går fårtsatt ikke ned noka mere:confused:
[font=Comic Sans MS][/font]
Så æ trenge seriøst hjælp, tips og råd! Så pliis hjælp mæ!:(
Gikk ned 3,6 kilo på de tre første ukene og er kjempefornøyd med det jeg:) Tenk så flott å kunne gå ned i vekt uten å være sulten:) La det ta den tid det trenger, og ikke stress. Kos deg heller med god mat og tenk at nå kan du gå ned i vekt, og det UTEN å sulte. Er ikke det flott så vet ikke jeg:):):) Lykke til videre!
Jo litt misfornøyd, for det som står i boka "slank med ketolysekuren" står det at man ska gå ned mere enn det på 3 uka. + æ har flere venninner som går på samme kur og bynnte samtidig som mæ har gått ned 7 8 kilo på 2 uker. Så når æ læsteboka og bynnte på krun hadde æ forventa mere. Men trenger fortsatt tips å råd om kordan æ ska klare ¨å fortsette på det hær.
Nei, det står ingen steder at man SKAL gå ned så mye. Kanskje at man kan, men ikke skal. Ingen kan forhåndsbestemme hvor mye man går ned ved en diett, det er opp til kroppen å bestemme.
Er det kun "mangel" på vektnedgang som gjør at du mistrives på kur, eller noe annet?
Mistrives ikke så mye, har bare litt vansker me å finne litt variasjon me ka æ ska spise. men æ løst på noka søt å godt hele tia og nu bynne det å bli litt vanskelig å holde sæ unna sånt.
Men kor for man kjøpt sånn splenda, for æ læse masse oppskrifter der det står at man kan bruke det isteden for skukker å sånt.
Æ går 30 min til 1 time tur hvær dag, har en liten valp som trenger mosjon.
Spiser mye fett, men trnge å bli bedre på å drikke vann. har en liten baby som trenge mye oppmerksomhet og da blir det sånn at æ glæmmer å drikke vann i løpet av dagen:p kommer plutselig på slutten av dagen at æ må drikke vann, så da ender æ me å drikke masse vann på kveld så springe æ fræm å te bake fra do:p hehe...
Ha alltid med deg en tute-flaske med vann, imsdal eller lignende, jeg var heller ikke flink å drikke nok, men når jeg startet med det så går det av seg selv :)
Har også gått på kuren nå i tre uker i morgen, og har nok ikke gått ned noe mer i kilo selv.. Men har du målt deg? Synes nå målene er minst like viktige som kiloene jeg da.. For jeg har gått ned mange cm fordelt over hele kroppen :) Og man bør i utgangspunket ikke gå ned noe særlig mer enn 0,5-1 kg i uka for at kroppen skal rekke å henge med vet du :)
Ja det e sant det, næij målte mæ ikke. men æ tok bilde av mæ sjøl før æ bynnte, så tar æ flere bilder inni mellom. så får æ se på bildan om æ e blitt noka mindre.
Æ burde ha hatt vannfalska sydd fast i hofta på mæ, kanskje æ hadde huska det da :p hehe...
Hehe... :D ja kanskje det e det som blir løsninga mi ;)
men kor får man kjøpt splenda? for mange av di lav karbo oppskriftan som fins kan man bruke splenda, men veit ikke kor man får kjøpt det.
Syns du har vært heldig jeg, som har gått ned 3-4 kilo på 3 uker.
Jeg gikk ikke ned mer en 1 kilo i uken, men var fornøyd med det.
Sats på å feste vannflaska på hoften du, og lykke til videre!
trur ikke man ska ha for høye forventninga! det går ned, men sakte men sikkert! æ har nu de siste ukan faktisk gått opp 3 kilo. (på tur ned igjen nu) fordi æ bynte å trene rimelig mye i forhold til tidligre. så nu satse æ på at det har stabilisert sæ litt mere.
kjenner å til mange og hørt om mange som flyr ned i vekt, ketolysekuren e "pop" enkelte plasser.. æ har gått ned ca 10-12 kilo sia november, dvs på 3 mnd. altså ca 3 kilo i mnd! rimelig lite egentlig men det går nu nedover. klare æ 3 kilo hver mnd fram til juni så e det 12 kilo til. Å det uten at æ har sultet eller lidd på noen som helst måte.. så får si mæ fornøyd med det.. du får ha masse lykke til videre :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.