MaHa sa for siden:
Sikkert vært utallige tråder på dette, men de jeg har sett har endt opp i søtningsmiddeldiskusjoner osv. Derfor lurer jeg på: finnes det noen pastiller el. jeg kan bruke, eller ikke? Trengs sårt med denne ånden.
Takk for svar :)
MaHa sa for siden:
Sikkert vært utallige tråder på dette, men de jeg har sett har endt opp i søtningsmiddeldiskusjoner osv. Derfor lurer jeg på: finnes det noen pastiller el. jeg kan bruke, eller ikke? Trengs sårt med denne ånden.
Takk for svar :)
Vimpane sa for siden:
Store ifa med jordbær og lakris (de sukkerfrie)
Jabba sa for siden:
Eller rett og slett bruk munnvann.....SB12 funker for meg....
KimberWarrior sa for siden:
Jeg kjøpte noen på apoteket hinn dagen, husker ikke hva de het i farten, men de skal vissnok ha 0 karber. Gode var de også! :-D
Kommer i 2-3 forskjellige smaker. Eneste er at de er litt dyre, 30kr for en liten boks.
Vimpane sa for siden:
Listerine munnskyld funker som bare rakkern og...jeg har prøvd:D
Fungirl sa for siden:
Alle store Ifa og Friboldrops på apoteket. Men anbefaler deg å holde deg unna det hvis du klarer. Kan få dårlig tid når det gjelder å finne toalettet nemlig :)
MaHa sa for siden:
Takk for tips ;) Ett problem forvolder ett annet osv.
Munnvann sb12 høres kjekt ut
Cath1vel sa for siden:
Jeg spiser på lilla läkerol, men ikke mer enn mellom 5 og 10 om dagen.. Har som regel en liten pakke i ca en uke... :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.