Huff... Møtte virkelig veggen i forrige uke.. Så torsdag, fredag, lørdag og søndag har jeg bare stappa i meg mat.... Poteter, sjokolade, potetgull, brus og pizza..... :hylgrine::_oppgitt:
Tør ikke gå på vekta nå..... Skjønner ikke hvordan jeg skal greie å begynne på nytt i morgen......
vi har vært der alle sammen ,,og det kommer nok til og skje de fleste av oss igjen
men i morgen er atter en ny dag, den første dagen i ditt nye liv
reis deg opp og stå på ,,glem fortiden ,nå er det nåtiden som gjelder
Tørk tårene og lytt til erfarne fjellfolk!! De aller fleste går på en smell underveis, at du kommer inn hit og "beskjenner dine synder" er knallbra. Det viser at du ikke er villig til å gi opp??
Spist er spist og legg det bak deg, Start med blanke ark og jobb deg igang igjen. Lykke til - dette fikser du! :)
Gjort er gjort, spist er spist.. Ikke bruk energi og ha dårlig samvittighet for det du ikke kan forandre.. Imorgen er en ny dag, hvor du kan gjøre alt bedre ;-)
Jeg kan trøste deg med at jeg har gjort det samme,og det jeg la på meg forsvant i en fei når jeg begynte igjen. Jeg la heller ikke på meg så kjempemye,det er jo hvis man gjør sånt over tid at man merker det. :) Som Kari Jaquesson sa : "Det er ikke det man legger på seg mellom jul og nyttår som er det verste,det er det man legger på seg mellom nyttår og jul."
Og jula er jo en liten uke den også,så jeg syns ikke du skal tenke for mye på det. Jeg sprakk på morsdagen i går,men hadde gått ned i dag likevel.Begynn med blanke ark du så går det nok nedover igjen.:)
Enig med over her.. bringebær og jordbær..med søtstoff og krem på.. det hjelper veldig :ja:
Har selv skeiet ut både to-fire og seks dager... det kan skje den beste!! Prøv å ha noe "lovlig" i huset som salater, nøtter, bacon crisp, bær osv.. så kan du ta noe av dette når du føler at det butter litt... når det har gått noen dager forsvinner karbesuget!! :D
Den viktigste tanken man må ha i hoidet er at man kun gjør dette for seg selv. Sin egen helse og sitt eget liv.
Nytter ikke få ros å skryt her hver gang man sprekker, da gjør man det bare igjen.
Det er knalltøft for oss med såpass mye og bli kvitt. Da må man også stålsette seg totalt...
Kjøttkaker, og potetgull ! Det er så utrulig godt. En "planlagt" sprekk, dvs rimelig dumt å dra å handle når sulten gnager:(
Vel, koser meg med godsakene i kveld, så er det på`n igjen i mårra.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.