Var på skitur idag, har flotte løyper omtrent rett utenfor døra. Var noe arrangement for barna inni skogen med bål, pølser og aking. Så vi rastet da altså i bunnen av en lang, bratt bakke. Og jeg grudde litt for å skulle gå opp bakken på hjemturen...
Men plutselig så var jeg på toppen, uten at det hadde vært det peset jeg hadde sett for meg :eek: :D
Så nå begynner vel resultatene av mine små daglige spaserturer å vise seg! Var i hvertfall en utrolig oppløftende opplevelse, og absolutt noe som frister til gjentakelse. Får håpe skiføret varer en stund :)
Takk for gode tips om min sterkt hatede blomkål, det er vel verdt et forsøk:D
Forstår jeg det riktig at jeg burde holde meg helt unna gulrot og kålrot :confused:
Hva med søtpotet ? Leste et eller anna sted at det visstnok var mye mindre stivelse i den av en eller annen grunn, mye bedre enn vanlig poteter, ikke vet jeg. Er fullstendig karbojunkie og elsker selvfølgelig alle de grønnsakene jeg ikke skal spise, men jeg skal da klare og få snudd det, håper jeg :)
Så flink du er, Schnupsii - stå på !!! :heia:Jeg har såvidt kommet meg tilbake i treninga også, så dette blir bra.
Ha en flott dag alle sammen :klem::klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.