< Tilbake til oversikten

Vaniljekesam

Vimsa69 sa for siden:

Hei :hjelp:
Hvor ok er det å spise litt vaniljekesam i stedet for f.eks yoghurt, eller hvis man "fyser" litt? Evt blande i ei teskje med low-carb syltetøy? Har dere evt noen andre forslag til noe enkelt å velge?

Takk ellers for mange gode oppskrifter, det gjør at jeg nå for første gang ikke syns det er vanskelig å legge om kosten. Kan godt se for meg at dette kan "bli meg"!!

:klem:

froken sa for siden:

Ja dette lurer jeg også på, Jeg ELSKER vaniljekesam med litt søtning på. Mmm... kjempe godt:love:

Pearl sa for siden:

Hvor mange karbohydrater står det på kesamboksen din?

Vekt 76 sa for siden:

Cottage cheese m litt vaniljekesam!! Nam nam:D

Gracella sa for siden:

Kjøp heller vanlig kesam og bland oppi litt Fun Light. Det er kjempegodt og gir ikke så mange (unødvendige) karber.
Hvis du ikke vil ha kunstig søting, så ha oppi litt bringebær - evt egenpresset juice av ett eller annet du liker.

Vimsa69 sa for siden:

På boksen står det 8,6 karb pr. 100 gr.... Den kan spises uten noe annet, syns jeg, men selvfølgelig deles opp. En boks er jo på 300 gr, det gir jo veldig mange karbs på en gang...

Piol sa for siden:

Kanskje du kan lage hjemmelaget vaniljekrem og ha litt bær på? Med f.eks. sukrin som søtning så byr selve kremen på omtrent 0 karber - det er jo "bare" fløte og egg.

Carisma sa for siden:

Husk at i vaniljekesam er det sukker, så de karbene som er der er av den værste typen... :rolleyes:

Marenaab sa for siden:

Ups... spiste nesten en halv boks med vaniljekesam, en kiwi og litt nøtter på i stad..

Mariann S sa for siden:

Creme fraiche med litt nøtter og heimelaga syltetøy søta med tagatesse e digg :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.