Har fått i meg for lite karber i dag. Hvordan fikser jeg det? Spiser noen nøtter/mandler? Er det nok?
Har vært litt hektisk dag, og jeg har ikke fått i meg noen grønnsaker i dag heller.
Frokost: to egg og bacon.
Lunch: en avocado med majo og reker
Middag: Pizza av "ziggy polarbrød" med kjøttdeig, litt sopp og bittelitt ketchup, krydder gratinert med ost. (utrolig digg!!)
Dette blir vel ikke mer enn ca fire karber (hvis det er så mye) og det er jo for lite. What to do?
Er det noen krise at man en dag ikke får i seg mer enn dette, eller bør jeg ligge rundt 15?
har heller ikke fått i meg nok karber i dag så tenkte og spise litt agurk og rød paprika før jeg legger meg, er jo en god del kbh i rød paprika så den fyller nok opp det jeg mangler :-)
Må lære meg å planlegge litt bedre. De dagene jeg ikke får i meg noen karber på dagen må jeg hvertfall spise det til middag. Men så hadde jeg lovet ungene pizza i kveld...
Hvordan klarer dere å få for lite karber? Regner dere ordentlig på det da?
jeg syns det er utrolig vanskelig å få lite nok, og forstår ikke at man kan få for lite. :nei:
I dag har jeg kun spist 2 måltider enda, men er allerede oppe i ca 13g! :eek:
Hva spiser du da til frokost og lunch Carisma ? Er enige med flere av de andre, jeg har ofte problemer med å få i meg nok kh og lurer på om dette kan bidra til at jeg føler meg sliten.....:cool:
Jeg starta ketolyse sånn halvveis ufoberedt i dag, så jeg måtte improvisere litt. Så det ble hytteost med 1ss usukret eplemos og hakkede nøtter til frokost, og dole mini-salt med rekesalat til... :o
men forrige runde jeg hadde med ketolyse ga jeg opp pga at jeg ikke klarte å kutte nok på karbene. Grønnsaker både til lunsj, middag og kanskje et måltid til blir fort mye syns jeg....
Jeg er helt ny her...og litt forvirret...:D
Hvor mye karbohydrater skjal du ha i deg i løpet av en dag? Trodde at det var lissom jo mindre jo bedre...:confused:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.