< Tilbake til oversikten

Arg! Svake menneske!

Marihøne sa for siden:

Var sulten da jeg dessverre kom over mannens bamsemumspose - og i et sykt svakt øyeblikk tok jeg en og stappet i kjeften :(:(:(:mad:

Etterpå veide jeg en og fant ut at en bamse har over 6 karbs i seg :mad::mad:
Dumme dumme meg - grr.

Andre som gjør sånt?

nøtta sa for siden:

selvfølgelig !!

Gerd sa for siden:

Jadda :D

Tryner i godteposen har vi vel alle gjort, både en og to og og og...

Legg det bak deg, kall det livets læring ;)

froken sa for siden:

Ja:mad: Jeg har nettopp spist en appelsin... MÅTTE bare ha noe:o:o
Nå treger jeg........................

Elephanta sa for siden:

Det hadde jeg nok garantert gjort dersom det lå en pose med sånne syndige saker i huset. Og jeg hadde ikke greid å stoppa etter bare én... :o Heldigvis for meg (og ham) er ikke sambo noen søtmoms!

Mjauritz sa for siden:

WOW så flink du er som bare tok en!! Jeg hadde nok hivd innpå hele posen...

smil! sa for siden:

jeg hadde nok også spist alle!! for jeg er fæl til å tenke at ; " har jeg først skeiet ut kan jeg skeie ut skikkelig!!" så derfor må jeg unngå å smake på noe i det hele tatt!! finner nemlig alltid unnskyldninger for meg selv å ta mere.... Så jeg er nok mye svakere enn deg gitt!! synes du var vanvittig flink som bare tok en jeg!! det bør du være stolt av deg selv av!!

ha en fin helg!!:)

Pearl sa for siden:

Håper den smakte fortreffelig. :)

safran sa for siden:

Ikke slå deg selv flat, da. Du tok jo bare en!

Alyssa sa for siden:

Syns som de andre her at du var kjempeflink som tok bare en!
Bare fortsett som før, det går kjempebra :heia:

inglan sa for siden:

Selvfølgelig har jeg det, og det er spesielt lett å gjøre hvis vekta har stått stille lenge og jeg er litt frustrert. Men jeg klarer ikke å stoppe etter en.:o

Kammaie sa for siden:

Du tok BARE EN! jeg hadde garantert spist hele posen.. :)

hyra sa for siden:

Jeg gjorde det samme igår kveld,med en minisjokolade i en godtepose...Den smakte fortreffelig :o)) har bare vært på ketoysekur i 7 dager idag, men vanen er værst å kvitte seg med... Godt vi er flere som vi kan støtte oss til:o)

Donna sa for siden:

Hiver meg på sammen med alle de andre. Utrolig bra å bare ta en. Eg gjør ikke sånt rett og slett fordi det er ikke mulig å ta en. Kjenner meg selv så godt. MÅ holde meg helt vekke. En = hele posen = Fortsette med utskeielser hele tiden og sliter veldig med å komme på sporet igjen. Siste "bamsemums" for meg, kostet meg 4 uker :rolleyes:. Du var kjempe flink.

Schmoopy sa for siden:

Jeg har holdt på snart i 6 uker og har enda til gode og gjøre det, MEN det er fordi jeg vet at tar jeg en så går hele posen med i dragsuget:cool:

Her flyter det i gotteri med en gubbe som ikke slanker seg og en 3 åring med lørdagsposen sin, men skal de få ha gotteriet i fred så må jeg bare holde meg unna. Går overraskende bra også egentlig!

Synes du var megaflink som klarte og stoppe etter en, bare det mener jeg det er mer styrke i enn at du tok en.

Skippy sa for siden:

Helt utrolig at noen er i stand til å ta bare en! Hadde ikke klart det, så jeg behandler alt godteri som gift.

jannemor sa for siden:

utrolig at du klarte å ta bare 1..syns du er flink jeg :)

Nitja sa for siden:

Jeg hadde mitt svake øyeblikk i går, hadde med eldste jentungen på kino og hadde ikke spist frokost så ble både popcorn og smågodt og pizza når vi kom hjem.
Men er rett tilbake på ketolyse i dag og gikk ikke opp mer en 200 g (ja jeg måtte på vekta i dag for og se om det hadde gjort stor skade) så for meg er det 100% ketolyse frem til 27 mars til 29 mars da skal jeg på 5-års treff på folkehøyskolen og den helga skal jeg unne meg og slippe og tenke over ALT jeg putter i munnen men så klart alt med måte :-)

tyto sa for siden:

Heia! Kjempegod du som tok en ! Det var godt jobbet. :) Dete er livstilsendreing og det skjer ikke over natten uten små feilsteg. Stå på videre.

Marihøne sa for siden:

hei,
takk for alle hyggelige kommentarer - særlig de om å være sterk som bare tok 1 :) de varmet :)

Men nå står jeg overfor en ny utfordring. Skal ha barseltreff i morgen, og kjøkkenet mitt er fullt av nystekte boller - som jeg ikke får smake.:eek:

Superleila sa for siden:

Signerer denne jeg :rolleyes:

Carisma sa for siden:

Det beste tipset er rett og slett å ikke lage ting man ikke kan eller vil spise selv :ja:
Hva med å prøve f.eks en lavkarbo-ostekake neste gang?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.