Det hadde jeg nok garantert gjort dersom det lå en pose med sånne syndige saker i huset. Og jeg hadde ikke greid å stoppa etter bare én... :o Heldigvis for meg (og ham) er ikke sambo noen søtmoms!
jeg hadde nok også spist alle!! for jeg er fæl til å tenke at ; " har jeg først skeiet ut kan jeg skeie ut skikkelig!!" så derfor må jeg unngå å smake på noe i det hele tatt!! finner nemlig alltid unnskyldninger for meg selv å ta mere.... Så jeg er nok mye svakere enn deg gitt!! synes du var vanvittig flink som bare tok en jeg!! det bør du være stolt av deg selv av!!
Selvfølgelig har jeg det, og det er spesielt lett å gjøre hvis vekta har stått stille lenge og jeg er litt frustrert. Men jeg klarer ikke å stoppe etter en.:o
Jeg gjorde det samme igår kveld,med en minisjokolade i en godtepose...Den smakte fortreffelig :o)) har bare vært på ketoysekur i 7 dager idag, men vanen er værst å kvitte seg med... Godt vi er flere som vi kan støtte oss til:o)
Hiver meg på sammen med alle de andre. Utrolig bra å bare ta en. Eg gjør ikke sånt rett og slett fordi det er ikke mulig å ta en. Kjenner meg selv så godt. MÅ holde meg helt vekke. En = hele posen = Fortsette med utskeielser hele tiden og sliter veldig med å komme på sporet igjen. Siste "bamsemums" for meg, kostet meg 4 uker :rolleyes:. Du var kjempe flink.
Jeg har holdt på snart i 6 uker og har enda til gode og gjøre det, MEN det er fordi jeg vet at tar jeg en så går hele posen med i dragsuget:cool:
Her flyter det i gotteri med en gubbe som ikke slanker seg og en 3 åring med lørdagsposen sin, men skal de få ha gotteriet i fred så må jeg bare holde meg unna. Går overraskende bra også egentlig!
Synes du var megaflink som klarte og stoppe etter en, bare det mener jeg det er mer styrke i enn at du tok en.
Jeg hadde mitt svake øyeblikk i går, hadde med eldste jentungen på kino og hadde ikke spist frokost så ble både popcorn og smågodt og pizza når vi kom hjem.
Men er rett tilbake på ketolyse i dag og gikk ikke opp mer en 200 g (ja jeg måtte på vekta i dag for og se om det hadde gjort stor skade) så for meg er det 100% ketolyse frem til 27 mars til 29 mars da skal jeg på 5-års treff på folkehøyskolen og den helga skal jeg unne meg og slippe og tenke over ALT jeg putter i munnen men så klart alt med måte :-)
Det beste tipset er rett og slett å ikke lage ting man ikke kan eller vil spise selv :ja:
Hva med å prøve f.eks en lavkarbo-ostekake neste gang?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.