Adriane sa for siden:
Forsåvidt ikke noe nytt. Artikkel hos Kostdoktorn, nå, men man blir jo likevel opprørt:confused:
[color=#000080][/color]
www.kostdoktorn.se/att-kopa-en-professor
Adriane sa for siden:
Forsåvidt ikke noe nytt. Artikkel hos Kostdoktorn, nå, men man blir jo likevel opprørt:confused:
[color=#000080][/color]
www.kostdoktorn.se/att-kopa-en-professor
Areola sa for siden:
Fyyy F***....
:sint:
Areola sa for siden:
Ah, jeg skulle ønske det ble litt opprør igjen her i Norge også... Men glad sverige virkelig er i gang med noe :)
Megvel sa for siden:
Men hallo. Hallohallo. Det er ikke noe mystisk og kjøpt med Professor2-stillinger vel?!? Dette er for eksempel eksperter i næringslivet eller forskningsinstitutter, der folka frikjøpes en dag i uka (av hovedarbeidsgiver eller universitetet) fordi universitetet ønsker at kunnskapen skal komme ren forskning og studenter til gode.
Og det er råtne egg over alt. Som regel blir ting tatt når det går over stokk og stein.
Veggpryd sa for siden:
Håper det smitter over på nordmenn snart. Leste i en av de svenske bloggene at i Norge er kampen om folkets rett til riktig kostråd tapt, og de norske matmyndighetene har vunnet... sukk. Blir deppa av sånt, jeg. :nei:Adriane sa for siden:
Ja, tenker litt på at DVP med fler har møtt mye motbør som sikkert har satt sine spor. Til og med snille Fedon har fått så det passer når jeg tenker meg om.
Vi hadde fellesmiddag i går med alle utflyttede barn med samboer. Taco med shell til "unga" og stekte osteflarn til oss gamlingsa som likerå vite hva vi spiser.
Det var mange kommentarer på mail sendt fra meg.
Mye å lese
Mange vedlegg
Kjedelig kanskje:rolleyes:
Ingen er overvektige - ennå!!
Vi har diabetes 2 i slekten.
Som de sier:
Vi har lært at fett og for mye sukker er fy. Nå skal det være plenty av fett og ikke sukker i det hele tatt.:p
Jeg skal bruke resten av min tid til sakte å introdusere LCHF for alle jeg er glad i.
Adriane sa for siden:
?? Som regel blir ting tatt når det går over stokk og sten. Kan du gi en forklaring på hva du mener her?
Megvel sa for siden:
Forskingsjuks blir ofte tatt. Det skal alltid sies hvem som har betalt studien, og om coca cola har betalt et sukkerstudie sier det som regel litt om resultatet.
Adriane sa for siden:
Det er det som dypt betviles, og er årsaken til denne tråd.
Du vet altså at snusk er forbeholdt Sverige, men avsløres før det får grobunn her i Norge eller?
Eller tar disse svenskene helt feil?
Legger ved et par linker som kan leses ved ledig tid. Og jeg ser ikke noen grunn til å spesifisere. ALT er interreessant:D
Kula sa for siden:
Jeg mener det er naivt å tro det...
Runegutt sa for siden:
Hm Husk, det finnes bare tre typer SVensker :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.